-Sammy Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Vet her er flere slike tråder men jeg fannt ikke en som passet, så jeg skrev en ny. Håper det ikke gjør noe, måtte bare få det ut. Det at snuten bare er ute etter pengene dine, spesiellt som bilist, er dagens harde fakta. En kompiss fikk en springskalle så han gikk rett i bakken. Da stod der vel ca 30, ja TRETTI, man midt i et kryss og var klar til å fyke sammen. Vi ringte purken, de kom faktisk til vår forundring, hele fire mann i en bil. MEN tror du ikke de bare tutet seg gjennom folkemengden da?! ikke en gikk ut av bilen. De stoppet ikke engang. Fikk i etterkant vite at de skulle --sta å ta en som råkjørte i en tunnell ikke langt unna-- Jadda 4 mann i en råtten transporter skulle sta å ta en personbil som allerede var 8-10km unna. De baserer vel dette på noe sånnt som "Nyere britisk forskning beviser at en bil går fortere med 4 mann i enn 2." Med litt ettertanke kan jeg faktisk ikke finne på noe bedre, kanskje de to som burde ha hoppet av i krysset rett og slett ikke turte. Vet også om en som ble hardere rundhjult i ålesund, de ringte purken men ingen kom. Hadde de sagt at der var noen som stod å børnet i en rundkjøring eller på statoil, ja da hadde de vert der før du rakk å legge på. Politiet har ikke mye heder og ære i boka mi altså.. Med sånne prioriteringer sier jeg bare: Bra norge, veldig bra! Moderatoredit (Fredrik): Jeg kan ikke sånn umiddelbart se at denne historien handler om "Annet bil- & motorprat"... derfor er tråden nå lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Er slik vårt molboland fungerer desverre. Du er mer kriminell bak rattet i en bil enn hvis du juler opp noen eller voldtar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 restify: du har mail (PM). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg