Gå til innhold

Småting som er feil med E34

ptel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen småfeil med E34en min..

Er bare ett kjørelys og ett fjernlys som fungerer. Har sjekket pærer, sikringer og ledningene som synes for å sjekke etter eventuelle brudd.

Noen som har peiling på hva det kan være?

Så fungerer ikke noen av vindusviskerne, men så litt på det istad, og så at armen som skal i kontakt med viskeren hadde falt av, men vet ikke om det er noen spesiell måte å fikse dette? Den høyre vindusviskeren er vanskelig å komme til, noen som har noe tips der?

Så er det sentral låsen da.. Den fungerer ikke på førerdøra! Så må låse fra innsiden, så blir hele bilen låst! Døråpneren inne har falt litt ut av sporet sitt, men vet ikke om dette kan ha noe sammenheng!

Setter pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan e34:

Jeg kan ta bilde av hva problemet er med viskeren. Burde egentlig bare være å presse den på, men vet ikke om det tåler det! Går bilen gjennom EUen om viskerene ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hansh! Det hørtes egentlig ganske bra ut :)

Men noen som har peiling på hva som kan være galt med at sentral låsen ikke låser seg igjen foran? Fungerer helt bra når jeg låser førerdøren innenifra, så kan tyde på at den ikke henger helt med på sentral låsen bare. Kan den ha falt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...