Arnefles Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Oppdaget i dag tidlig når jeg skulle på jobb at det luktet bensin. Kjørte frem bilen 5.meter og der var det en liten dam,det var tom.dråper bort dit jeg hadde kjørt... Noen som vet om noen typiske steder dette skjer på E36 320i-95? Må vel ha den opp på bukk,men fint om noen har noen tips her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 sjekk rundt fuel railen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ok,hvor ca ligger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Bruker du denne http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... spid=47441 da kan du finne alle slanger og kontrolere dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg hadde det samme problemmet på en E34 for en uke tid siden. Det viste seg at det var de slangene som kommer opp der rørene slutter ved torpedaveggen og går inn til innspruten. Disse hadde sprukket. Så ett tips er å sjekke alle bensinslanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ok. Merkelig greier... Når bilen stod parkert på jobben en hel dag,junne jeg ikke se noen flekker under bilen...?? Lurer på om det er min el ikke,eller at det tilfeldigvis kan være en annen.. He he,håpe det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Kan det ikke være at du har et lite hull i tanken da..? at du har et hull pga rust som det lekker over eller at du har slått oppi tanken slik at du har et lite hull, som det lekker av hvis du har høyt "trykk" (mye bensin på tanken).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Tja,kansje det. Bilen har iallefall stått rett på begge parkeringene. Får ta en ny titt når jeg flytter den i mrg. Men kan ikke huske at jeg har slått oppunder heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bak@portalen.no Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hei Bugman. Jeg opplevde akkurat det samme i helgen. Hadde startet bilen. Så at det dryppet væske på bakken og at det luktet litt bensin. Etterpå kjørte jeg et par meter frem og så at det rant relativt mye på bakken. Det så ut til å komme ut fra to hull i plastdekselet under på førersetet-siden; akkurat innenfor jekkfestet. Jeg var overbevist om at det var en bensinlekkasje og hadde tenkt å bestille verkstedtime. Idag tidlig var det tørt under på plastdekselet og det lekket ikke noe. Jeg skjønner ingen ting, men jeg har ikke greie på dette. En jeg pratet med sa at det kanskje bare var kondens eller vann som hadde samlet seg oppunder. Undres hva som skjer med dette fremover. Hilsen Baard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg hadde det samme problemmet på en E34 for en uke tid siden. Det viste seg at det var de slangene som kommer opp der rørene slutter ved torpedaveggen og går inn til innspruten. Disse hadde sprukket. Så ett tips er å sjekke alle bensinslanger. Hehe, ja jeg også, hos meg var det den slangen som går inn på det røret som forsyner dysene med bensin, helt fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hei Bugman. Jeg opplevde akkurat det samme i helgen. Hadde startet bilen. Så at det dryppet væske på bakken og at det luktet litt bensin. Etterpå kjørte jeg et par meter frem og så at det rant relativt mye på bakken. Det så ut til å komme ut fra to hull i plastdekselet under på førersetet-siden; akkurat innenfor jekkfestet. Jeg var overbevist om at det var en bensinlekkasje og hadde tenkt å bestille verkstedtime.Idag tidlig var det tørt under på plastdekselet og det lekket ikke noe. Jeg skjønner ingen ting, men jeg har ikke greie på dette. En jeg pratet med sa at det kanskje bare var kondens eller vann som hadde samlet seg oppunder. Undres hva som skjer med dette fremover. Hilsen Baard Ja det var spesiellt,huff! Jeg har faktisk ikke merket noe mer til lekkasjen jeg,men da kan den jo plutselig dukke opp igjen da... Hmm,skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bak@portalen.no Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Og der var bensinlekkasjen tilbake. Det er utvilsomt bensin, så jeg vil følge tipset om å få sjekket alle bensislanger. Synes det er rart at det ikke har vært noe lekkasje der på noen dager, også er det tilbake i dag etter tre lekkasjefriedager.... Ja, ja da er det vel bare å få det fikset. Hilsen Baard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Har noe av det samme problemet på min 318 -91. kommer noen dråper fra et sted mellom torpedoveggen og selve motorblokka, men bare når motoren er helt kald. dette fører til at jeg mistenker at det har noe med noe som bare er gjeldene ved kaldstart av bilen, men siden jeg har lite peiling er jeg usikker på hva det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå