Chemical Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Holder på å innstallere en Infinity Basslink som jeg skal tappe signaler fra bakhøytalerene. Men jeg kan ikke se hva som er pluss (+) og minus (-) på høytaler inngangene. Fargen på ledningne til bakhøytaler venstre side er hhv gul og brun. Den høyre har jeg ikke åpnet ennå. Finnes det noen oversikt over hva som er pluss/minus til de ulike fargekodene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 tror gul er pluss.. dette kan du jo finne ut av når du ser på elementet mens du spiller høyt.. om det slår ut eller inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chemical Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det kan nok stemme! Har søkt litt på ulike andre forum og andre har "rapportert" følgende for bakøytalerene: Woofer Rear Left + Yellow Woofer Rear Left - Brown Woofer Rear Right + Blue Woofer Rear Right - Brown - Brun ledning virker å være indikativt for minus (-). Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 tror gul er pluss.. dette kan du jo finne ut av når du ser på elementet mens du spiller høyt.. om det slår ut eller inn... Slår vel begge veier uansett?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå