Hakon Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg tror det går greit med hund, dame og Z4. Selv har jeg aldri fraktet noen hund i en Z4, men den tar lett to personer. Problemet er vel egentlig om hunden og damen skal sitte komfortabelt over lengere tid. Det er ikke sikkert man får det til i en Z4, men nå er det jo ikke du som skal sitte med hunden, så da spiller det kanskje ikke så stor rolle. Det er utrolig hva man får til om man vil. Husker jeg satt på med en kollega fra Oslo til Rena. Vi var 4 stykker i en 996 911 og litt for mye bagasje. Men det gikk nesten helt greit. ingen hund med i likningen though... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 For å lese deg litt opp på Z4 så vil jeg anbefale www.autopower.se forumet. Er av politiske årsaker en del flere som har Z4 i sverige enn i Norge.... priseksempel: http://www.blocket.se/vi/10897943.htm?ca=15_s Det er 334963 NOK inkl moms..... for en Z4 2006 3.0 SI !!! Dette er nok til at jeg kikker meg rundt etter jobber i Sverige om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 For å lese deg litt opp på Z4 så vil jeg anbefale www.autopower.se forumet. Er av politiske årsaker en del flere som har Z4 i sverige enn i Norge....priseksempel: http://www.blocket.se/vi/10897943.htm?ca=15_s Det er 334963 NOK inkl moms..... for en Z4 2006 3.0 SI !!! Dette er nok til at jeg kikker meg rundt etter jobber i Sverige om dagen Du må huske at lønningene er mye lavere i Sverige også Men siden du bor i Oslo området kan du kanskje flytte til Sverige og pendle til jobb Så lenge du har en BMW er jo en lang pendlevei uproblematisk En ren fornøyelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Står en z4 på skolen min. Den har værdt i saltvann i 2 måneder eller no skolen fikk den av forsikringsselskapet. Forsikrings svindel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Tanta til dama mi har en 2005 modell Z4 2.5l. Gått 26.000 eller noe sånt. Veldig lite hvertfall. Den fikk jeg låne en tur i vinter. Jeg fikk ikke dratt på så mye, fordi den bare spant, men kjente at det var drag i den når jeg kom på litt asfalt og fikk dratt på. Men det var veldig rart å kjøre. Den er liksom så bred og kort. Også sitter du ganske midt i bilen, så må nok venne seg til å kjøre den. Men veldig rå bil og veldig god å kjøre. Men om du får plass til en hund og dame, det tviler jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå