becken Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 ..og kan dele noen erfaringer med meg... Har veldig lyst på en Z4, så hadde vært kult å høre andres erfaringer med denne bilen. Blir brukt i såfall da. Blir sikkert en 2,2 2005-modell ellerno. Hvis det er noen som også har hund og Z4, så vil jeg svært gjerne høre om det og...hehe...Må, på en måte, få plass til hund og dame samtidig...og da får jeg kanskje en utfordring....hehe... Tips, anbefalinger (nei, ikke ang. å kvitte meg med bikkja eller dama..hehe) og svakheter mottas med takk...også rundt et evt kjøp hva som kan være spesielt lurt å se etter...Hvor det lønner å forsikre bilen, når man bor i Oslo osv.. Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Har ikke sett så mye av bmw z4. Men det er en skikkelig fin søndagsbil. Når det gjelder hund og dame i en z4 tror jeg det blir dårlig plass Tror heller at du kan la den ene løpe bak for halv pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå kan jo en hund variere litt i størrelse da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 vi har en z4 på skolen som vi har fått fra et forsikringsselskap som har vært i sjøen i tre dager elr no. og jeg må si at jeg er imponert. det eneste som ble "ødelagt", altså ordentlig ødelagt var el nettet, og hjernen. ellers så var det veldig lite som var galt med den. har ikke rustet mye heller, så jeg er imponert...dessverre så fikk vialdri kjørt den men den e sikkert en go sportsbil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå kan jo en hund variere litt i størrelse da;) Hunder som er under 40cm i høyde er i mine øyne katter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå kan jo en hund variere litt i størrelse da;) Hunder som er under 40cm i høyde er i mine øyne katter Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå kan jo en hund variere litt i størrelse da;) Hunder som er under 40cm i høyde er i mine øyne katter vår hund klikker vinkel når folk puser på han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå kan jo en hund variere litt i størrelse da;) Hunder som er under 40cm i høyde er i mine øyne katter Fikk følgende kommentar fra damen min da hun så dette: de er ikke katter, de er gneldrende rotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takk folks....for at hunder og katter engasjerer dere....hehe... Men det var nesten ikke dette som var topic her da....hehe... Forøvrig er katt....bikkja 41 cm....ellerno......Seff er det ikke en diger rotweiler eller rhodesian ridgeback, men en mellomstor hund på 15 kg (og det er tyngre enn en katt)... Trenger mer input på Z4, hundeprat er det nok av på Hundesletta i Frognerparken....tror jeg skal tipse klanen der om hundeforumet bimmers.no. Ser andre som vil ha tips om hundenavn her også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg har kjørt en del z4 siden en av mine beste venner hadde det. Fikk låne den en del. Veldig moro og deilig å kjøre. Det året han hadde den hadde han ingen problemer og han hadde 2.2 litern. Meget fin lyd i den motoren. En ting som er "viktig" er å få en med hvite blinkere. Du ser det klart i frontlyktene og bmw merket på siden. På stenshagen har de en som skiller seg litt ut. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9727149&sid=6aCJ4_IAi663381&pos=6&tot=26 Om du skal ha med hunden kunne du kanskje vurdert en z3 coupe. Rå biler det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Har lagt merke til det med blinkerne. Fra 2005 og nyere har Z4 hvite blinkere på siden under bmw-merket. Har ikke lagt merke til gule blinkere i frontlyktene, men skal være obs... Var og titta på den hos Stenshagen i går. Sinnsyk bil!!!...og derfor var selgern tilsvarende pågående også...hehe...Det er så farlig å se på biler med the best of the best med ekstrautstyr..hehe... Venter på at Stenshagen skal ringe meg om å få kjøre en demobil. Da er jeg vel solgt, regner jeg med...hehe...Er bare dritspent på det med vofsen. Kjipt dilemma..hehe.. Z3 Coupe var jo forsåvidt et bra tips, med tanke på space...men Z3'ene er jo "gamle" nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Når det gjelder forsikring tror jeg Gjensidige er et godt tips på Z4. De var billigst på min Z3 2.8 1998 mod. Jeg betaler kr. 4080,- med full kasko og full bonus (75%). Gi en tilbakemelding om prøvekjøringen, har ikke testet den jeg heller, få høre hva du mener om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg skjønner ikke tanken med å kjøpe en slik når du attpåtil nevner at du har hund. Er jo den mest upraktiske type bil du kan ha i dette tilfellet.. Ser ut til at du må kvitte deg med dama... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Det har nok lett for å vise etter en stund at det har vært hund i bilen, det kan være merker etter labber med klør på dørtrekk eller i setet etter en overivrig hund, eller rett og slett fordi den må klore seg fast på grunn av overivrig sjåfør. jeg har også hund, litt større enn en katt, men den får aldri kjøre BMW, må nøye seg med Vectra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Joa....er fullt klar over at kombinasjonen Z4 og bikkje kanskje ikke er like heldig...hehe...Det er et must at han får plass på gulvet, og får han ikke det blir denne modellen uaktuell. Skal få låne en bil fra stenshagen etterpå, så da skal bikkja få teste...Demobilen til BMW Norge var på et arrangement akkurat nå, og var ikke ledig før 1 (en eneste dag) dag i midten av juni (!!!!!), så jeg må ta takke med en bruktbil de har der. Greit nok, det er jo bruktbil jeg er ute etter da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå