Gå til innhold

E36 325iA Cab selges - 93/94 mod

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 689#bilder

Selger go bilen om jeg får rett pris for den.. har noen nye prosjekter i sikte. Har kasta inn mye penger i denne cab`en.. rustarbeid,styling,interiør+++ påkostet 50-60000 siste 3-4 mnd..

Bilen er i god stand, fast og fin på veien. 17" på sommer, diverse styling rundt om.. nye hella lykter fremme, klare grøftelys etc.. dere ser vel..

Prisantydning 129000 - Obs, står navigasjon i annonsen, men den følger ikke med..! Følger med vanlig cd-spiller med mp3..

Vind i håret? kom å kjøp... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermene fremme var rusta, bagasjelokket, samt i fremkant av begge kanalene.. alt ble skiftet til nye deler utenom bagasjelokket som ble fiksa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo skrive litt mer i detalj hva som er gjort:

Nylakkert, hos Geir Engvik med lakkgaranti.. er ikke helt sikker, men tror det er 2 års garanti på den. Fargen er lemans blue metallic og kommer fra nyere BMW.. tror det er E90:)

Skiftet hele interiøret til svart sportskinn.. har også det gamle blå liggende som er i helt ok stand (ikke sport)

Nye Hella angeleyes, hella diodelykter bak, klare blink side, svarte kromblink fremme, m-matter,har også m3 diffusor liggende..

m3 speil er også montert.. 17" sommerhjul med nesten hely nye dekk..

Alt av deler er handlet hos GS og KOED.. har kvittering på alt, samt på lakkjobben som ble h.... dyr!

Men bilen ble PEN!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal avgårde å kike på en bil i brattvågen om et par timer, hvis ikke det blir for sent er det mulig å ringe deg å få se på bilen din på kort varsel?

Enten i kveld eller kanskje i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kika på en bil nå, på vei hjem kjørte vi over ellingsøya mens jeg prøvde å ringe deg minst 20 ganger men fikk bare telefonsvarer etter 3-4 pip så jeg ga opp til slutt :lol:

Men vil veldig gjerne ta en titt på bilen. Du skal ikke tilfeldigvis over på Ålesundssia i morgen? I såfall hadde det vært fint om du kunne komme innom Dekkcenteret på Lerstad :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...