Gå til innhold

Bilsenteret Paradis i Bergen?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en W124 som de importerte, og jeg kommer ikke til å kjøpe bil som de har importert, solgt, hatt vedlikehold på eller tatt på en gang til.

Kan være de var uheldig med akkurat denne bilen for alt jeg vet (tror egentlig ikke det), men den sjansen gidder jeg ikke å ta.

Har du planer om å handle der eller er det bare for å bekrefte rykter at du spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, -og uten å påstå at de har gjort noe galt;

Det var etterhvert en trillion ting som indikerte at denne W124 bilen som kom fra dem hadde gått mye, mye mer enn hva som sto både på kilometertelleren og i serviceheftet sammenlagt... - Ok da, litt overdrevent, men hvis man hadde lagt til 100-150.000km på oppgitt lengde vil jeg tro det kunne stemme med hva bilen faktisk hadde gått.

Jeg har vært borti et par W124 biler etterhvert, og denne som kom fra dem var den med desidert mest ugler i mosen selv om de gikk god for den aldri så mye, og dersom det skulle være seg slik at de hadde blitt lurt på sitt kjøp inn til butikken synes jeg allikevel at de som den profesjonelle parten/forretning burde stå for dette og gjøre sin egen kunde oppmerksom på de faktiske forhold.

Men som sagt, jeg ønsker ikke å påstå at de driver med noe tull :whistle:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...