Idland Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Jeg har kun 1 el-speil på min E-30 og det er på førersiden, hvorfor er det ikke på høyresiden når først skal være elektrisk?Er jo helt idiotisk! Men vet noen om det ligger ledninger klart i el-nett til å få det på begge sider? Kontakten til bryteren ser helt lik ut som på de med 2x el-speil, men det er 1 pol som ikkje er i bruk...
Bjørn 320 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Kan vel tenkast at det har blitt bytta på passasjersida, og at reservespeigelen ikkje var elektrisk?
R.E.H Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 samme på min så er nok ikke reservespeil.. søskenbarnet mitt hadde samme.. ser vi alle har 320 som har det "problemet"...
R.E.H Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 okei... mulig noen 325er har det oxo da, men du er første som jeg har fått me meg da bmwhans:P
Mpower20 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Har det samme på min. Har nå skiftet speilglassene og så da at det faktisk var el.motor på begge sider, men mangler oppkobling og bryter til fører døra. Mulgens kun å skaffe ny bryter som har velger mellom høyre og venstre speil?? Er igrunnen rimelig merkelig at dem har lagt det opp slik at det du ikke kan nå uten problemer er manuelt og det du fint klarer å få justert for hånd elektrisk.
bmwhans Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 mitt elektriske funker heller ikke.. veit ikke hvorfor..
Mpower20 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 mitt elektriske funker heller ikke.. veit ikke hvorfor.. Funker ingen av dem? Eller bare førersiden? Hvis du har samme systemet som meg så manger du mest sannsynlig en annen bryter, som gjør at du kan velge hvilket av speilene du vil justere. Sjekk instruksjonsboka, er bilde av den der
Jølle Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Synes å huske at det ikke var påbudt med speil på pasasjersiden på biler i Tyskland på den tiden.
antiloop Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Sånn var det på min tidligere 82mod E21 323i også. Kun elreg på venstre side..
Jølle Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 min er ikke import.. Nei, men det var ikke noen grunn til å lage elektriske speil på høyre side for et så lite marked som det norske.
bmwhans Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 mitt elektriske funker heller ikke.. veit ikke hvorfor.. Funker ingen av dem? Eller bare førersiden? Hvis du har samme systemet som meg så manger du mest sannsynlig en annen bryter, som gjør at du kan velge hvilket av speilene du vil justere. Sjekk instruksjonsboka, er bilde av den der er det ikke kun elektrisk justering på venstre side? er bare bryter der.. fungerer ikke på førersiden. trodde ikke man fikk justert det på høyre side da det ikke er sånn bryter der...
Haug530D Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 ja har noe å si med tyske regler å speil, det er sånn på gammle 5 serien også.
325icab_88 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Jeg har hvertfall El speil på begge sider eneste er at det er no feil:P ska fikse de i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå