Yngvejos Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Jeg har også bare justering av venstre speil. Tok av det trekanta dekselet forran høyrespeilet, og det gikk noen ledninger der, så jeg misstenker at det er en motor inni speilet. (eller er det speilvarme kanskje?) Skulle kanskje kjøpt en ny bryter med veksling mellom høyre og venstre. Når de på død og liv skal lage med justering på ene siden, burde de hatt en ordentlig måte å justere høyrespeilet på. Nå må man jo åpne vinduet, dytte i speilet, gå tilbake og se, så fortsette sånt til man blir fornøyd. Det hadde vært mye mer logisk med justering kun på høyre siden.
Idland Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 En kompis har akkurat samme bil som meg, men han kan velge begge sider.... speilet på høyreside er også elektrisk men det er ikke lagt ledninger inn i døra liksom. prøvde å bytte til den andre type bryter men det virket dårlig... Men det jeg lurer på er om kanskje ledningsnettet til høyredør kanskje ligger under dasjbordet f.eks...
dud3s0n Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 En kompis har akkurat samme bil som meg, men han kan velge begge sider.... speilet på høyreside er også elektrisk men det er ikke lagt ledninger inn i døra liksom. prøvde å bytte til den andre type bryter men det virket dårlig... Men det jeg lurer på er om kanskje ledningsnettet til høyredør kanskje ligger under dasjbordet f.eks... jeg kan også velge begge sider;) men det er bare ledninger i ene døra ja;) men lite trolig at det er under dasjen:S men noen som har bilde av hvilke ledninger som skal hvor på den brytern på førersiden?
Aroid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 el speil på begge siden kom ikke før 84/85 som heiter M-Teck og Edition E30 den som hadde litt meir ekstra utstyr og annen type front en dem gamlere type E30. men facelift har på begge siden uansett kordan type E30.
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 el speil på begge siden kom ikke før 84/85 som heiter M-Teck og Edition E30 den som hadde litt meir ekstra utstyr og annen type front en dem gamlere type E30. men facelift har på begge siden uansett kordan type E30. Interessant, jeg har en 316 86 mod, har justering på begge sider, det eneste den har av ekstra utsyr er en "større" pakke med stereo, 2 forran og 2 bak og en justering av om lyden skal være bak eller forran (rulle bryter, slik du ser i mange eldre mercer). Har en 320 fra 05/1987 som har justering kun på en side, ekstrautstyret på den er M ratt og M kule. Fronten er kliss lik på begge 2. Orginal front fra fabrikk begge 2. Er du helt sikker på dette med fronten å M-Teck?
Aroid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 el speil på begge siden kom ikke før 84/85 som heiter M-Teck og Edition E30 den som hadde litt meir ekstra utstyr og annen type front en dem gamlere type E30. men facelift har på begge siden uansett kordan type E30. Interessant, jeg har en 316 86 mod, har justering på begge sider, det eneste den har av ekstra utsyr er en "større" pakke med stereo, 2 forran og 2 bak og en justering av om lyden skal være bak eller forran (rulle bryter, slik du ser i mange eldre mercer). Har en 320 fra 05/1987 som har justering kun på en side, ekstrautstyret på den er M ratt og M kule. Fronten er kliss lik på begge 2. Orginal front fra fabrikk begge 2. Er du helt sikker på dette med fronten å M-Teck? hmm. ugler i mosen ja. Din E30 320 er nok ingen orginal M-teck. vist den er orginal m-teck så har den: M-teck front M-teck side kjørt M-teck bak M-teck spoiler M-teck ratt det trur jeg der var minste m-pakken. Og din E30 316 har den lille ekstre utsyr pakken. som sakt kan hend det har vært en front leppe på bilen før som er edition som går veldi lett i stykker i snø føre. Er den front leppe som går litt fram over og ikke rett ned.
Muren Motorsport Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 hadde en meget sparsomt utstyrt 320 85mod. El- på begge sider.. kjøpte en 83mod 316 som delebil. den og hadde el på begge sider. Tror nok dette var noe du enkelt å greit kunne krysse av som option når bilen vart bestilt ny.
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 el speil på begge siden kom ikke før 84/85 som heiter M-Teck og Edition E30 den som hadde litt meir ekstra utstyr og annen type front en dem gamlere type E30. men facelift har på begge siden uansett kordan type E30. Interessant, jeg har en 316 86 mod, har justering på begge sider, det eneste den har av ekstra utsyr er en "større" pakke med stereo, 2 forran og 2 bak og en justering av om lyden skal være bak eller forran (rulle bryter, slik du ser i mange eldre mercer). Har en 320 fra 05/1987 som har justering kun på en side, ekstrautstyret på den er M ratt og M kule. Fronten er kliss lik på begge 2. Orginal front fra fabrikk begge 2. Er du helt sikker på dette med fronten å M-Teck? hmm. ugler i mosen ja. Din E30 320 er nok ingen orginal M-teck. vist den er orginal m-teck så har den: M-teck front M-teck side kjørt M-teck bak M-teck spoiler M-teck ratt det trur jeg der var minste m-pakken. Og din E30 316 har den lille ekstre utsyr pakken. som sakt kan hend det har vært en front leppe på bilen før som er edition som går veldi lett i stykker i snø føre. Er den front leppe som går litt fram over og ikke rett ned. Hmm, nå ble jeg enda mer skeptisk.. For og ta 316, den har leppa som går litt fram. Og 2 "skvettlapper" forran forhjula.. Du har nok sett den en million ganger. Og den har i tilegg den lille på bagasjerom.Den er jeg helt sikker på at aldri er gjort noe med da det er en eldre dame som har eid denne. (Ikke særlig til å skru da:P ) 320'n har ratt og kule M-teck, ikke spoiler'n, samme front som 316.. 100% sikker på at det aldri har vært kludra med utseènde osv. med den heller... Dette tror jeg at jeg får forbli ett mysterium..
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 hadde en meget sparsomt utstyrt 320 85mod. El- på begge sider.. kjøpte en 83mod 316 som delebil. den og hadde el på begge sider. Tror nok dette var noe du enkelt å greit kunne krysse av som option når bilen vart bestilt ny. Det der venta jeg på... Vært inne på tanken selv... Må ha vært noe man kunne krysse av for.. For dette henger ikke på greip! Ingen som kjenner noen som kjøpte en E30 ny på 80 tallet som kan forhøre seg om hvordan dette egentlig var?
Muren Motorsport Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 hvilke opplysninger ligger under vin nummeret? http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi får man vite utstyr der? har ikke bmw for øyeblikket.. så jeg kan ikke sjekke.
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Jeg fikk på mine produskjonsdato, høyre eller venstre styrt, katalysator, hvilken motor det er, hvor mange lite som går på kjølesystem, motor olje, diff ole, hvilken girkasse type det er og fra hvilken dato bilen først ble laget og til. Osv.. Ingen relativ informasjon angående utstyr.
Aroid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 jeg skal ikke var helt sikkert på det jeg skriv. Fikk bare hør det av Brages i Ålesund når vi prata om bmw E30
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Hehe, jeg tar det ivartfall ikke så tungt om du tar feil er ikke alltid så lett å vite på en bil fra 80 tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå