sondre Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Klima knappen lyser grønt og viften går, men det virker ikke som om det produseres kald luft. Når jeg skrur på klimaknappen så øker intensiteten på viften - hvis jeg setter gradene til 16 grader øker også intensiteten, men det kommer ikke "kald" luft som det skal fra et klimaanlegg. Er det noen som har erfaring/formening om hva som kan være feil? Jeg har i vinter ikke brukt klimaanlegget mer enn et par ganger, men selvfølgelig ikke pøst ut kald luft da.
sondre Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Prøv med ein Ac-fylling.. Ok er det noe jeg kan gjøre selv eller må det gjøres av "proffer"? Må innrømme at jeg ikke har erfaring med AC rep...
BlueM Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Påfylling av gass gjøres enten hos et kjøle/frysefirma eller på verksted. På min E39 valgte jeg førstnevnte. Vips så var det rene nordpolen inne i bilen. Men sjekk pris først. Den kan variere ganske mye.
TJ Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Påfylling av gass gjøres enten hos et kjøle/frysefirma eller på verksted. På min E39 valgte jeg førstnevnte. Vips så var det rene nordpolen inne i bilen. Men sjekk pris først. Den kan variere ganske mye. Hvor mye koster egentlig en slik påfylling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå