The_transporter Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 som topic sier lurer på hvor denne sitter, da min tydeligvis ikke er som den skal plinger i dashbordet og viser -40 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Kan ikkje sei om det er sånn på din, men på min E36 er den i allfall i venstre luftekanal frå fangaren og bak til bremsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Sitter i dekselet foran på venstre side underkant fanger ,ved brudd på ledning viser den -40 fins rep ledninger fra bmw delelager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 I fangeren forran høyre framhjul med andre ord. Trenger ikke være brudd på en ledning for at den skal vise -40. Kan være at den ikke er der i det hele tatt, eller at den bare er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 På min 2000 mod, sitter den under fangeren på høyre side. Bøyer du deg under, ser du en svart spiss liten gummisak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 den er der.. men den har blitt dårligere og dårligere.... men ok.. tusen takk for svar noen som vet hvor jeg får tak i denne billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 gs hadde disse for ca 300 sist gang jeg var innom.. det er vel "rimelig".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 hmm... er det noe kjente feil med ledninger osv på disse? for da jeg rørte litt på den og tok meg en kjøretur så var den normal til jeg kjørte over noen dumper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Prøv å spray litt inni kontakten med noe rensemiddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå