D.Toft Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 rolig, tror dem kommer i kveld, må trille karosseriet ut av garasjen, fikk ikke fram fargen ordentlig der inne..
ThomasB Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 oi, det dær blir meget bra tror jeg.....hold oss oppdatert nder montering..
D.Toft Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 fikk montert baklyktene mine nå. og under demontering av fordelerlokk, fant eg dette, 2 av festene til pluggledningene er brist i, på tide med nytt? tror det
NeonMuffler Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 fin farge ja, du som lakka? så ut som litt tørrsprøyt av klarlakken, men å lakke er ikke akkurat lett heller:D
D.Toft Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 eg som lakket ja, ble tynt på høyre siden ja.. skal rette opp i det ett h****tte å legge klarlakk, har ikke tolmodighet
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Kjempekul farge på bilen din Combatkid Har du hatt glitter i den?
D.Toft Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 takk for det. har ikke lagt glitter oppi den, den kom slik
lillepål Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Veldig pen farge! Blir spennende å se ferdig resultat. Ser ut som om du gjør bra jobb, og det er godt å se noen med E30 gjør det også.....
D.Toft Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 gleder meg til den er ferdig eg å lakkresultatet ble greit nok, ikke mye lakkstøv etter å lakket i garasjen, plast på gulv og vegger viktig å ta vare på en 2dørs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå