vidarius Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 Hadde du ET 35 på den 9,5" felgen som du byttet ?? ja hadde ET 35 der ja
Bebis Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Grattis med fin touring =) Du kan få kjøpe de gamle baklyktene mine hvis du liker dem ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49461&highlight=
Kenny_ Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Hadde du ET 35 på den 9,5" felgen som du byttet ?? ja hadde ET 35 der ja Takk skal du ha Var noe fete felger. Så snuser litt på de selv. Evt 18" med 9,5" bak.
Wildbill Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Kjempefin Touring du har fått ja. Felgene passet utrolig godt til den.
Torbjørn H Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Stilig Touring vidarius! Liker planene Sorry for OT, men mens vi er inne på det..: Hadde du ET 35 på den 9,5" felgen som du byttet ?? ja hadde ET 35 der ja Vil ikke ødelegge prosjekttråden din, men ble lei av å søke i forumet uten hell.. Har egentlig aldri skjønt meg på hva som går og ikke går, når det er snakk om innpress på felger. Ettersom jeg har forstått er originalt innpress ET 42 på min E36 93' Hvis et sett med felger har ET 10 foran og ET17 bak, vil det forårsake noen komplikasjoner? Bilen er ikke senket eller valset i hjulbuene. Kan du svare meg på det, vidarius? evt noen andre? Lykke til med prosjektet forresten:)
vidarius Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 ZephyR: jeg har egentlig ikke peiling på dette området sjøl. men det finnes nok av de her inne som kan, så ta å lag en post i teknisk forumet og se om du får noen bra svar der
Hedfelt Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Gleder meg til å se den ferdig, gøy med sporty stasjonsvogner
vidarius Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 ja kan vel si at jeg gleder meg jeg også, men nå er jeg så drit lei av å bytte slitedeler på bilen, syns ikke jeg har gjort annet de 2 åra jeg har hatt den nå, nå ser det ut til at jeg må bytte kalippere foran også, var på biltilsynet i dag og skulle bestille time for å godkjenne senkesettet, men der var det ikke ledig før etter sommer'n, å jeg som skal EU godkjenne bilen i Mai! åssen skal dette gå, blir jo ikke eu ok uten at senkesettet er godkjent. er det da noe vits å eu godkjenne bilen nå? ja for ikke å glemme. bakere eksos oppheng knakk her om dagen da, rusta vekk.. blir helt oppgitt jeg. så jeg for se når jeg får råd til å oppfylle planene mine.
vidarius Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Skrevet Mai 31, 2007 tenkte jeg kunne oppdatere sia her, siden jeg sitter på jobb å kjeder vettet av meg. nå har jeg fått fikset håndbrekket, så nå skal bilen gå glatt gjennom en EU-kontroll, må bare få senkesettet godkjent først. har kjøpt nye bakløkter av Bebis, rød og hvite som kommer på til hælja før jeg stikker en tur til streetmeet larvik. har også bestilt nye kalippere foran, siden de er så å si ødelagt. vel det var den oppdateringen. edit: kom på noe mere jeg. nå som jeg skal ha en uke fri så da blir det å kjøpe inn noe MDF og bygge om bagsjen, kommer mere om dette til uka, så også at bmwccn Agder skal ha treff til lørdag, så kan hende jeg reiser dit istedet for larvik.
vidarius Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 da har jeg fått byttet baklyktene, så nå ser det slik ut blei bedre nå må jeg innrømme. ja jeg vet at antenna står der ennå, det er ikke prioritert å fjerne den enda. måtte også skifte embleme foran. det trengtest skal nå gå igang med noe helt annet som jeg kommer tilbake til iløpet av uka
vidarius Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 da har jeg fått byttet kallipere foran også gitt. gikk 10 ganger fortere en da jeg bytta bak. hjelper med litt erfaring men så har jeg begynt å tenke litt... her sitter jeg med en litt sliten E36 316 fra 1997. har til dags dato byttet det meste av slitedeler som er, sikkert masse mere. men nok om det. det jeg skal fram til da er: er det VERDT det. hadde sikkert vært bedre å solgt bilen, som alle sier til meg, og kjøpt en ny og bedre en. BMW selvfølgelig. dette er jo også første bilen min og har lissom ikke lyst å kvitte meg med den enda. så da kan man lure skal man ha denne sliten kjærra og spytte i masse penger på den, eller kjøpe seg en nyere med større motor eller bare få tak i cash å hive oppi større motor i kjærra?
vidarius Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 hehe. nei skal nok ikke selge i første omgang, må bruke noen tusenlapper til hvertfall var mer eller mindre en filosofisk tankegang fra meg det innlegget der. er det ikke det det heter da?? samma det. fikk en ny ide her i går, hvorfor ikke støpe glassfiberanlegg i bagasjen? så har jeg hvertfall noe å vise fram. så nå har jeg lagt ut en liten undersøkelese på bilforumet, for å se hva folk mener om dette. http://www.bilforumet.no/prosjekter/170 ... nskje.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå