Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten oppdatering. Fikk noen timer i garasjen idag, ikke så mange som jeg hadde håpt på men litt ble gjort!.. Skaffet meg forresten 2stk nye fremdekk idag :) 225/35 18 som EspenM33 her tidligere foreslo. Blir kanoen å få på felgene, håper på neste helg!

Nye hvite sideblink ble montert :)

11mai002ff9.jpg

Fikk lagt opp ledninger og montert nye FK DTM-speil, men manglet 4 skruer til festene. Så de får ligge til neste gang.

11mai004wx0.jpg

Slik så det ut før...

11mai006cz6.jpg

Sånn så det ut etter et kvarter med banning og vond liggestilling. Jeg fant ut ///M-pedalene skulle sitte, teipet de fast og borret 4 hull i hver, for å få riktig stilling. Men ble ikke helt ferdig idag, men kommer oppdatering neste gang med støvsugd og renset teppe :)

11mai007hb3.jpg

Sånn ser den ut inni for øyeblikket. :? Neste gang blir det full shine med støvsuging, tepperens og tilbakemontering av setene.

11mai005vx9.jpg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var dagen kommet for å hente ut skiltene igjen! Skal bli digg å få skrudd de på å kjøre meg en tur.. Men blir ikke før imorra, p.g.a jobb.

Har gjort litt siden sist: satt på ///M-pedalene, støvsugd og vasket innvendig, satt inn igjen interiøret og ferdigmontert DTM-speila.

Reint og ryddig, endelig!

dsc00097ju1.jpg

Dette er bare en test, litt usikker enda på om jeg vil ha lyktespoiler. Noen meninger om dette?? I svart som bilen da selvfølgelig..

dsc00096fm5.jpg

Denne kommer på så fort jeg har fått den nye mansjettkappa..

dsc00089kx3.jpg

Et lite stemmningsbilde fra garasja.

dsc00095yz7.jpg

Skrevet
Jeg stemmer NEI til lyktespoiler!

Ja tror jeg sier meg enig i det. De får heller ligge i garasjen til jeg kjøper meg en E30 prosjektbil. Syns det ser litt for uorginalt ut på M3`n..

• 3 weeks later...
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene! Alltid kjekt å få høre at det ikke bare er jeg som liker denne bilen :P

kadettmeister: njaaa, tror de blir på! Ser enda litt mer sportslig ut med dem syns jeg. Også er det jo Momo-puter da, og ikke noe kopi-shiiit :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...