///Martin Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Liten oppdatering. Fikk noen timer i garasjen idag, ikke så mange som jeg hadde håpt på men litt ble gjort!.. Skaffet meg forresten 2stk nye fremdekk idag 225/35 18 som EspenM33 her tidligere foreslo. Blir kanoen å få på felgene, håper på neste helg! Nye hvite sideblink ble montert Fikk lagt opp ledninger og montert nye FK DTM-speil, men manglet 4 skruer til festene. Så de får ligge til neste gang. Slik så det ut før... Sånn så det ut etter et kvarter med banning og vond liggestilling. Jeg fant ut ///M-pedalene skulle sitte, teipet de fast og borret 4 hull i hver, for å få riktig stilling. Men ble ikke helt ferdig idag, men kommer oppdatering neste gang med støvsugd og renset teppe Sånn ser den ut inni for øyeblikket. Neste gang blir det full shine med støvsuging, tepperens og tilbakemontering av setene.
///Martin Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Idag ble nye dekk montert på 18". Gleder meg til helga når jeg skal legge om Skal vaske den og ta noen bilder!
///Martin Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Da var dagen kommet for å hente ut skiltene igjen! Skal bli digg å få skrudd de på å kjøre meg en tur.. Men blir ikke før imorra, p.g.a jobb. Har gjort litt siden sist: satt på ///M-pedalene, støvsugd og vasket innvendig, satt inn igjen interiøret og ferdigmontert DTM-speila. Reint og ryddig, endelig! Dette er bare en test, litt usikker enda på om jeg vil ha lyktespoiler. Noen meninger om dette?? I svart som bilen da selvfølgelig.. Denne kommer på så fort jeg har fått den nye mansjettkappa.. Et lite stemmningsbilde fra garasja.
Mack10 Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 ja, det så fryktelig ut...!! Men ellers ser det ut som du kommer til og få en RÅ bil
///Martin Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Jeg stemmer NEI til lyktespoiler! Ja tror jeg sier meg enig i det. De får heller ligge i garasjen til jeg kjøper meg en E30 prosjektbil. Syns det ser litt for uorginalt ut på M3`n..
///Martin Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Da var hvite frontblink og ny mansjettkappe bestilt fra Schmiedman!
///Martin Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Ja da var det vell på tide med en oppdatering her! Jeg og M3`n nyter sommeren her i Ålesund for tiden
Espen|3k Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Kul bil! Ser veldig bra ut! Du som har bytta M3 merkene bak eller? For M'n og 3-tallet skal egentlig stå lengre fra hverandre tenkte jeg på. - Espen
Chris_325iM Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 svært pen den bilen din! Er en bil som står på "må ha før jeg dør" listen
Springsteen Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 kvitt deg med de røde seleputene hehe.. ellers er bilen til å misunne seg dårlig på
///Martin Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 Tusen takk for tilbakemeldingene! Alltid kjekt å få høre at det ikke bare er jeg som liker denne bilen kadettmeister: njaaa, tror de blir på! Ser enda litt mer sportslig ut med dem syns jeg. Også er det jo Momo-puter da, og ikke noe kopi-shiiit
Springsteen Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 så at dett ikke var noe kopi-dritt, men synes ikke det er så pent med røde.. svarte hadde derimot vært pent:) hehe, men men flott bil som ser ut til å få god behandling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå