Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo sett deg noen ganger i bya :) Virkelig pen E30 M3. *lyst på*

Så du kikka litt for ett par uker siden når vi kjørte forbi deg i en E36 M3 3.2 ;)

btw, kjøp deg orginale matter som passer da?;D

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du har et stk pen M3 :)

Takk for det :)

Har jo sett deg noen ganger i bya :) Virkelig pen E30 M3. *lyst på*

Så du kikka litt for ett par uker siden når vi kjørte forbi deg i en E36 M3 3.2 ;)

btw, kjøp deg orginale matter som passer da?;D

Kjørte forbi meg?!Neppe!..hehe neida kan nok stemme det. Var det da jeg var på Statoil å vaska bilen?? Dere kjørte en burgunder e36 kanskje??

Og mattene duger sånn passe inntil videre :)

Skrevet

hehe, vi kjørte forbi deg når du sto stille mener jeg;) hehe.. du var v/ stuen og spiste is ellerno! Svart effektlakk med flakes, dobble blås bake osv. Nokså anonym. Sjekk pm btw ;)

Skrevet
hehe, vi kjørte forbi deg når du sto stille mener jeg;) hehe.. du var v/ stuen og spiste is ellerno! Svart effektlakk med flakes, dobble blås bake osv. Nokså anonym. Sjekk pm btw ;)

Ja det stemmer det! Husker den.. Du har fått svar på pm :)

Fant et bilde jeg tok før hvite frontblikene kom på..

paintdsc00119rg7.jpg

Skrevet

Da var K&N-filter innkjøpt! Blir gøy å få montert det, håper på enda litt mer lyd 8)

Kan forresten lufte at jeg vurderer å sette den tilsalgs om ikke alt for lenge....... :shock:

Skrevet
Skal du selge?

Ja vuderer det ja.

Må jo ikke selge en så pen bil! Hva står i såfall på ønskelisten over ny bil? E36 M3?

Nei det er så sant så sant! MEN jeg må studere til høsten og lurer også på å kjøpe meg sykkel så ta må den kanskje vike. Selges i såfall med tungt hjerte!

Og ja har sett meg ut en E36 M3 som jeg sikler etter, men tror det blir vanskelig å få den kabalen til å gå opp :?

• 2 weeks later...
Skrevet
Utrolig fin bil! 8)

Takk for det! Godt å komme hjem fra ferie, når den står å venter 8) Men er ganske så bestemt på at jeg skal selge den nå, da jeg har kommet inn på skole til høsten.. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...