maartn Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Har jo sett deg noen ganger i bya Virkelig pen E30 M3. *lyst på* Så du kikka litt for ett par uker siden når vi kjørte forbi deg i en E36 M3 3.2 btw, kjøp deg orginale matter som passer da?;D
///Martin Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Du har et stk pen M3 Takk for det Har jo sett deg noen ganger i bya Virkelig pen E30 M3. *lyst på*Så du kikka litt for ett par uker siden når vi kjørte forbi deg i en E36 M3 3.2 btw, kjøp deg orginale matter som passer da?;D Kjørte forbi meg?!Neppe!..hehe neida kan nok stemme det. Var det da jeg var på Statoil å vaska bilen?? Dere kjørte en burgunder e36 kanskje?? Og mattene duger sånn passe inntil videre
maartn Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 hehe, vi kjørte forbi deg når du sto stille mener jeg;) hehe.. du var v/ stuen og spiste is ellerno! Svart effektlakk med flakes, dobble blås bake osv. Nokså anonym. Sjekk pm btw
///Martin Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 hehe, vi kjørte forbi deg når du sto stille mener jeg;) hehe.. du var v/ stuen og spiste is ellerno! Svart effektlakk med flakes, dobble blås bake osv. Nokså anonym. Sjekk pm btw Ja det stemmer det! Husker den.. Du har fått svar på pm Fant et bilde jeg tok før hvite frontblikene kom på..
///Martin Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Skrevet Juni 16, 2007 Har ikke mottat noe i pm :\ No har du svar
///Martin Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Da var K&N-filter innkjøpt! Blir gøy å få montert det, håper på enda litt mer lyd Kan forresten lufte at jeg vurderer å sette den tilsalgs om ikke alt for lenge.......
Ad|oS Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Må jo ikke selge en så pen bil! Hva står i såfall på ønskelisten over ny bil? E36 M3?
///Martin Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 Skal du selge? Ja vuderer det ja. Må jo ikke selge en så pen bil! Hva står i såfall på ønskelisten over ny bil? E36 M3? Nei det er så sant så sant! MEN jeg må studere til høsten og lurer også på å kjøpe meg sykkel så ta må den kanskje vike. Selges i såfall med tungt hjerte! Og ja har sett meg ut en E36 M3 som jeg sikler etter, men tror det blir vanskelig å få den kabalen til å gå opp
///Martin Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Utrolig fin bil! Takk for det! Godt å komme hjem fra ferie, når den står å venter Men er ganske så bestemt på at jeg skal selge den nå, da jeg har kommet inn på skole til høsten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå