///Martin Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 Hvordan gikk det med filteret du kjøpte av meg? Kommer nok på i løpet av helga/neste uke... Mye jobbing og lite overskudd etter ferien nå!
///Martin Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Her var det lite som har skjedd! Mye jobbing og ferie har holdt med opptatt den siste månen.. Hadde jo planer om å selge den når jeg kom hjem fra ferie. Og eventuelt kjøpe meg en E36 M3 eller en billig E36. MEN etter mye frem å tilbake tror jeg at den blir i mitt eierskap til neste år Er jo så forbanna fet! Så da spørs det om det blir en vinter til med finpuss
MartinE39 Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Her var det lite som har skjedd! Mye jobbing og ferie har holdt med opptatt den siste månen.. Hadde jo planer om å selge den når jeg kom hjem fra ferie. Og eventuelt kjøpe meg en E36 M3 eller en billig E36. MEN etter mye frem å tilbake tror jeg at den blir i mitt eierskap til neste år Er jo så forbanna fet! Så da spørs det om det blir en vinter til med finpuss Veldig forståelig at det ikke er lett å kvitte seg med en så deilig bil! Men skulle du selge den, sørg for at den får en eier som tar like godt vare på den som deg;)
StrexX Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 du har en veldig pen E30 M3!!! bra du ikke selger egentlig... så veit vi at bilen er i gode hender...
J Naustdal Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 det passar jo fint at du skal selge neste vår, da skal jo eg ha meg ny bil så vi snakkest sikkert:)
///Martin Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 Tusen takk for det! Ja hvis den skal selges til neste vår tror jeg det må bli til en bmw-entusiast eller "voksen kar". Er jo nå blitt en klassiker og må behandles der etter Så da var det bare for meg å begynne å lete etter en ny vinterbil da, og legge litt mekkeplaner!
J Naustdal Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 At eg er bmw entusiast treng du ikkje bekymre deg over, den hadde fått den beste pleie for å sei det sånn. og eg kan vel regne meg sjølv som en medlem av orginal politzei.
///Martin Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 At eg er bmw entusiast treng du ikkje bekymre deg over, den hadde fått den beste pleie for å sei det sånn.og eg kan vel regne meg sjølv som en medlem av orginal politzei. Tror ikke det hadde vært noe problem! Men får nå se hva som skjer.. nå må jeg skaffe meg en bil til vinter halvåret!..
Heen Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Kjempe flott bil du har der! Begynner å bli en god samling pene E30 i ålesund by. Får jeg spør hva som er planene for vinteren?
///Martin Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Kjempe flott bil du har der!Begynner å bli en god samling pene E30 i ålesund by. Får jeg spør hva som er planene for vinteren? Jo takk for det.. Tar det litt som det kommer! Har jo kjøpt et lite rullende prosjekt også, så det blir vell litt skruing der med.
///Martin Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Ja da var det vell på tide med en aldri så liten oppdatering her. Bilen står nå trygt og godt i en varm garasje. Planer for tiden frem til vår/sommer: Skifte girkule(har ikke fått gjort det ENDA). Sette på K&N-filter og adapter. Ta ut hele interiøret, rense teppet og full skinnbehandlig. Tette en liten frieksos som har kommet. Montere av takluke og levere inn til lakkering, pga et par små bobler. Prøve å få tak i noen BBS RS felger, helst 16" eller 17". Så da har jeg en del på agendaen. Var bare å finne tid til det da!
///Martin Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Her var det lenge siden noe hadde skjedd! M3`n har akkurat blitt EU-ok med null feil. Har også skiftet til sinterclutch og ved denne operasjonen skiftet de svinghjul, clutchsylindere og clutcharm. Kan si det var en kostbar affære ja! Nå står vinterlagring for tur og i den anledning skal jeg sette på K&N-filter, tårnstag, ny skinnbehandling osv BILDER KOMMER!
///Martin Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Kor kjøpte du dtm speila? Ja si det du. Det husker jeg ikke i farta men det er FK automotive speil iallefall.
Bols'n Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Er ikke mye vi har sett av denne bilen i action i år. Trodde nesten du hadde limt den fast på parkeringsplasssen til Østbyen. Håpe på å se den rulle rundt i gatene til neste år. Fin kjærre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå