///Martin Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Vel.. Hehe Lov å se fremover vell? Forbanna kjedelig med kuldegrader ute og bilen i garasja...
///Martin Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Mye gromme biler i Ålesund! Ja så sant så sant!.. Mange gromme Bmw`r iallefall
///Martin Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Ble fint interiøret! Joda ble bra det, men skal gå over det enda en gang før den hentes ut igjen til sommeren!
JonasD Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Ble fint interiøret! Joda ble bra det, men skal gå over det enda en gang før den hentes ut igjen til sommeren! Må det jeg å.. Har gått over det 5+ ganger nå..
///Martin Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Ble fint interiøret! Joda ble bra det, men skal gå over det enda en gang før den hentes ut igjen til sommeren! Må det jeg å.. Har gått over det 5+ ganger nå.. Ja flott bil du har. Må nå være en helt rå førstebil! Men hvilke behandlingsprodukter bruker du til setene dine da??
JonasD Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Ble fint interiøret! Joda ble bra det, men skal gå over det enda en gang før den hentes ut igjen til sommeren! Må det jeg å.. Har gått over det 5+ ganger nå.. Ja flott bil du har. Må nå være en helt rå førstebil! Men hvilke behandlingsprodukter bruker du til setene dine da?? Hehe, takk du.. Ganske så rå førstebil skal jeg si deg! Jeg bruker Leather Care Cleaner og Cream.. Funker bra
Torek Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Lov å se fremover vell? Forbanna kjedelig med kuldegrader ute og bilen i garasja... Haha, jada..det er lov Enig der..er så dritt lei kuldegrader og snø nå at jeg spyr. Pen M3 forresten! Blant topp 5 lista over realistiske drømmebiler de der!
///Martin Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Nå er jeg nesten helt billaus av dette møkka været. Tror ikke det har vært så mye snø i Ålesund på leeenge. M3`n står vinterlagra og 520 er ned/innesnødd!
Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Flott bil du har der. E30 M3 er en verdsatt evergreen av en bil!
///Martin Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Takk for det folkens! Alltid kjekt å høre at det er andre enn meg som også liker denne doningen Har ikke så mye bilder men kan legge med et jeg tok før jul da K&N-filteret skulle på(men ble litt utsatt på adapteren var litt feil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå