Simen! Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 For slenge inn bilder når du får dem på Bra det blir litt aktivitet i denne tråden igjen
///Martin Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Bilder kommer så snart felga er i hus *gleder meg*
StaLe30 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Enda en som skal ha bbs rs ja Strøkne eller pussefelger? om ikke strøkne synes jeg du burde bygge de om til 17" 16" blir så lite på m3 synes jeg.
///Martin Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Er nok litt pussefelger ja. Fikk de til en svææært akseptabel pris så jeg klager ikke! Bygge dem ut skjer ikke da jeg faktisk heller vil ha 16" enn 17" på M3`n pga kjørekomfort og "høyde". Her er jo et par flotte E30`r med BBS RS Den svarte har vell 17" mens den sølvfaget har 16". De jeg har kjøpt er ikke helkrome, men med sort senter som står til bilen
///Martin Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Fikk spylt over felgene idag. Brukte bare avfetting og høytrykkspyler. Til helga skal jeg hvis tiden strekker til begynne med pussing osv. Før spyling Etter spyling front Spyling innside Mangler da ett stk senterdeksel. Om noen har så ROP UT!!!
Eirik.aa Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Ett sånt deksel tror jeg faktisk at jeg så i en av dele eskene mine her om dagen. Skal på verkstede i helga så da kan jeg se etter igjen
TIF Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Dette blir gromt Martin Regner med du har fått de på før jeg kommer hjem
eravne Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Mangler da ett stk senterdeksel. Om noen har så ROP UT!!! Kjøpte ett slik fra Autogrip til BBS'ene jeg hadde. 250,- pr stk. http://www.autogrip.no/ Men det var bare det indre dekselet med logo på....
-Anders- Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Sjekk med folka på felgen garage. De skaffer deg garantert et sånt deksel. Ellers tommel opp for rs`ene. Bare lakker de sølv igjen!
///Martin Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Ett sånt deksel tror jeg faktisk at jeg så i en av dele eskene mine her om dagen. Skal på verkstede i helga så da kan jeg se etter igjen Åja si at du har da! Trenger ett fort som bare det
///Martin Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Dette blir gromt Martin Regner med du har fått de på før jeg kommer hjem Hehe nei det blir i kjappeste laget tror jeg. Men kanskje vi kan bruke ny "garasja" di til å legge om i? Sjekk med folka på felgen garage. De skaffer deg garantert et sånt deksel. Ellers tommel opp for rs`ene. Bare lakker de sølv igjen! Ja skal høre litt rundt men takk for tipset. RS`ene blir holdt slik de er med svart senter, iallefall ut denne sesongen.
///Martin Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Okei Jepp vi kan bruke garasja ja, ingen problem Konge Skal prøve i løpet av uka å pusse litt på de samt finne noen dekk! Litt usikker på hvilken dekk dim jeg skal gå for. Blir muligens 225/40 16.
Eksos Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Blir ikke 225/40-16 litt lite? Jeg kjører med 225/45-16 på mine 8" alpina bakhjul, er vell det som er mest riktig.. (skal M3 ha enda større også kanskje?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå