Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

På fredag som var fikk jeg "satt inn" felgene med maligsfjæring. Sto på at det skulle stå i 15min eller flere timer. Sååå jeg lot dem stå i tre dager for å være helt sikker på at klarlakken skal løsne :)

ssj1t0zz2kl8agtnk4zk.jpg

vbxnzlgaarkxb2wwbvcp.jpg

ctdla9gggxt9cy0a3tes.jpg

ltrothorlt4a6safb0aa.jpg

h9dch2n8k7kfkace4b1w.jpg

Skrevet

Fikk fjerna klarlakken på de to breieste nå men sliter med de to andre. Også gått til innkjøp av 400, 800, 1200 papir som det skal pusses med når all lakk er av :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Snart klar for å påskiltes igjen nå :D

Har begynt å pusse BBS`ene nå. Gått over de to breieste med 400 papir å skal begynnne med 800 snart.

Skal bestille meg dekk men usikker på hvilken dim jeg skal gå for :?

Skrevet

tips: skru ut luft ventilen, også setter du en og en felg i dekk balasering maskin. Da kan du pusse kanten ganske så fort, jeg gjor det med noen rondell 18" felger jeg hadde på en 5 serie. Avslutt med Autosol (selger på alle esso stasjoner), Da får du en blank polert kant ;)

Skrevet
tips: skru ut luft ventilen, også setter du en og en felg i dekk balasering maskin. Da kan du pusse kanten ganske så fort, jeg gjor det med noen rondell 18" felger jeg hadde på en 5 serie. Avslutt med Autosol (selger på alle esso stasjoner), Da får du en blank polert kant ;)

Ventilene er skrudd av allerede og noen dekk balanseringsmaskin har ikke jeg i kjelleren 8) MEN takk for tipset. Skal pusse dem godt ned før jeg går på med Autosolen, tror det blir bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...