2mMy Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 vi som bor i tønsberg har lært detta for leeenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Derfor jeg har fjerna tåkelysene på min E30M3 også. Jeg bytta ledningsnett på den i vinter og da klippa jeg vekk alle ledningene som ikke er i bruk til noe og da forsvant ledningsnettet til tåkelysene også. Kan ikke se en eneste grunn til å bruke tåkelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Det er jo en viss mulighet for at politiet faktisk hadde ett annet ærend og bare noterte seg at de hadde en tosk i bakspeilet. Kanskje de til og med noterte seg bilnummeret til en annen gang, og da nytter det ikke med "oj, det er første gang jeg har kjørt for fort" Det er jeg nesten garantert på at de ikke var, dette var på strekningen fra Mandal til Kristiansand.. Og hva skal de gjøre, de kjørte for fort de også, og det har jeg på film på mobilen, så ikke så mye de kan gjøre akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Det er jo en viss mulighet for at politiet faktisk hadde ett annet ærend og bare noterte seg at de hadde en tosk i bakspeilet. Kanskje de til og med noterte seg bilnummeret til en annen gang, og da nytter det ikke med "oj, det er første gang jeg har kjørt for fort" Det er jeg nesten garantert på at de ikke var, dette var på strekningen fra Mandal til Kristiansand.. Og hva skal de gjøre, de kjørte for fort de også, og det har jeg på film på mobilen, så ikke så mye de kan gjøre akkurat.. Du er med andre ord en ordentlig smarting MED bevis og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jepp, for jeg gjorde det med en hensikt og fulgte etter de, derfor jeg gjorde som jeg gjorde.. Så filma jeg bare politiet og filma speedometeret mitt og sånn at jeg hadde bevis hvis de ville stoppe meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Det er jo en viss mulighet for at politiet faktisk hadde ett annet ærend og bare noterte seg at de hadde en tosk i bakspeilet. Kanskje de til og med noterte seg bilnummeret til en annen gang, og da nytter det ikke med "oj, det er første gang jeg har kjørt for fort" Det er jeg nesten garantert på at de ikke var, dette var på strekningen fra Mandal til Kristiansand.. Og hva skal de gjøre, de kjørte for fort de også, og det har jeg på film på mobilen, så ikke så mye de kan gjøre akkurat.. Større sannsynlighet for at du får bot for både mobilbruk og fartsovertredelse enn at purken får så lite som en advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 å begynne å bevisføre mot politi er bare dumt! for hvis dem vil ta deg, taper du uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 jeg ble stoppet av politiet kvelden før du ble det da. Kjørte ut fra Moss med E30'en på lørdags natta. La en bitte liten breiers i en rundkjøring så det skreik litt i hjula, og jammen kom det en bil i full fart med blålys bak De var ikke mye fornøyde. Fikk sjokkerende nok beholde lappen, og ingen bot! Hadde med andre ord flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jepp, for jeg gjorde det med en hensikt og fulgte etter de, derfor jeg gjorde som jeg gjorde.. Så filma jeg bare politiet og filma speedometeret mitt og sånn at jeg hadde bevis hvis de ville stoppe meg.. Igjen; En ordentlig smarting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 For en idiotisk tråd. Park + tåkelys er forbudt etter mørkets frembrudd, uansett hva en kompis til en kompis til en kompis som jobber i biltilsynet sier. Les heller loven. Og selvfølgelig er sjansen svært liten for å bli tatt. På samme måte som sjansen for å bli tatt for de aller fleste mindre forseelser er liten. Men bruker man tåkelys i mørket så må man også være forberedt på å bli tatt. Sure penger, men ingen synes synd på deg likevel. åd> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 greit at dette er egentlig en ganske avgjort sak. MEN SE HER- SER NO UT FOR MEG AT DET ER MØRKT.. dette er da altså politiet om kvelden. etter at gatelys er tent. med kjørelys og grøftelys.. tenk om vi kunne gi de bot.. Adminedit: Fiksa bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 faen at d skulle bli så dårlig kvalitet da.. er ikke jeg som har tatt bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 ikke no nytt å se politi med alle lysa tent, har også møtt dem uten lys og med mobilen i hånda! ble kjørt av en kjærring i sivil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå