Hansh Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Synes narkislyset inni var det beste, vet jo aldri når det hopper en narkis inn i baksetet for å sette et skudd. Sikkert noe alle i tettbygde strøk burde ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Yammy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Aiaiai! Den der var jo ikke pen! Det er desverre alt for mange i dette landet som ikke eier smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvis du sjekker navnet på eiers tlfnr, ser du han ikke ser spesielt norsk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Var dette Bmw?tror at det er en ombygd Honda.....faen er det mulig og hærpe en bil sånn??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Sjekk bilde 16. Man kan SE at han ikke er norsk. Forklarer mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 er vel ikke sikkert at han styler bilen sin for at dere skal synes den er fin. gjør det vel for sin egen del. å når det gjelder styling så kommer det vel an på øye som ser noen liker det ene å andre liker noe annet. er vel bare sånn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 bilen hadde en fin farge men faen så syøgg stylet da!! skulle fått bot for forstyrrelses objekt han der:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 60k for en 91 316 også ja.. Mer enn hva jeg solgte min 98mod 316i for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 her er en til "nice" hekk http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 bilen er jo kjempefin hvorfor ødelegge det med den bak spioleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 rått neonlys inni, råe baklys, og ikke minst hekken var jo usedvanlig nydelig!=) edit: haha og et skikkelig værsting stickers i vinduet på venstre bak dør:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Den bilen der hadde ikke vært så værst den med andre bak lykter og litt annen eksos løsning, ett sett kule felger og en halvmeter med senk, bakfangeren der er tøff den når bilen kommer nermere jorden med en ordentlig eksos tut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Er det der orginal bmw farge? Likte den meget dårlig. (Min mening) Stylingen og hele bilens inntrykk falt ikke i smak (Fortsatt min mening) For min del skal dem bare style som dem vil, men kan si at det blir vanskelig å selge en slik vogn. Noen som ville ha kjøpt den om det sto 40k der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Er en E-36 som pleier å stå ved Kebab-sjappa på Sagene. Den er bare helt grotesk. Den bilen her er bare vakker i forhold. Skal ta bilde av den neste gang jeg ser den. Har bare ufattelig stygg og delvis ødelagt styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå