G-A Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Rett og slett pent..! perfekt senk, lekker farge og kule felger, passa ihvertfall godt på denne bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 bmwmsport Skrevet: Søn Mai 06, 2007 18:32 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- HelgeS skrev: Den var meget pen!! Hvor mye er den senket og hvilken felg dimensjon er det? Var perfekt balanse i mine øyne! Takk for det Den er senket med 55/35mm H&R fjærer, kombinert med originalt M-tech understell. Hjulene er originale BMW M135. 225/40x18 foran og 255/35-18 bak. 8 og 8,5" felger. og dette funker? med folk i bilen og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 bmwmsport Skrevet: Søn Mai 06, 2007 18:32 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- HelgeS skrev: Den var meget pen!! Hvor mye er den senket og hvilken felg dimensjon er det? Var perfekt balanse i mine øyne! Takk for det Den er senket med 55/35mm H&R fjærer, kombinert med originalt M-tech understell. Hjulene er originale BMW M135. 225/40x18 foran og 255/35-18 bak. 8 og 8,5" felger. og dette funker? med folk i bilen og alt? Dette funker flott som et slott.. Minst! Topp kjøreegenskaper både med og uten passasjerer. (Prøver forøvrig å unngå å ha folk i baksetet, da en E46 som kjent ikke er noen utpreget romslig bil.. Iallfall ikke for folk på 1,90+) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Nydelig bil med smakfulle mods - likker at det litt "understatement" Eneste negative jeg har, er at den er litt for lav etter min smak, men så er jo jeg en gretten gammel gubbe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå