ConCon Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Hei Gjelder en 98 mod E46... Skal fjerne en mobilholder (handsfree opplegg) som er festet i den svarte delen hvor det kommer luft ut i midten av kupeen (den som det er slik rød/blå hjul i midten på), lurer på hvordan jeg får løsnet denne delen? Rett under er det ei trelist, lurer eventuelt også på hvordan jeg får løsnet den, hvis det trengs. Noen som vet, slik at jeg ikke gjør feil og ødelegger noe?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Vipp av lista som går under airbagen på dashen. Så vipper du av lista over radioen. Der finner du en skrue som braketten er festet i. Skru løs den og plukk av braketten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvordan skal jeg vippe av listene på en "sikker" måte? hvordan er de festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 De e festet med "plugger" på baksiden. Begynn helt ute med passasjerdøra og jobb deg innover. Bruk et flattjern og bend utover i underkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå