Gå til innhold

Hvem reparer felger i trondheim?

Mr.T
 Share

Anbefalte innlegg

• 6 months later...

Siden emnet først er oppe:

Noen som retter felger i Bergen?

Så da jeg skiftet til vinterdekk at den ene sommerfelgen var eggeformet på innsiden. Hadde de bare sagt det da jeg kjøpte nye felger for 2 mnd. siden og de brukte ett halvt kilo bly for å balansere så kunne jeg kanskje funnet noe i annen dim.. Burde jeg evt. bare bytte alle felgene uansett siden den ikke tålte mer? Merker faktisk ingen vibrasjoner i bilen, men det er vel kanskje fordi ytterkanten er fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo høre med "M-Tech" et mekanisk verksted på selsbakk :lol: så de hadde noen felger inne hos seg når jeg var dær sist :D

Regner med det er "EMM-Sport service" du refererer til!? Hadde bilen min inn der i sommer... De holder til i Styrmannsgata 1.

http://www.emmsport.no/

er ikke det næi :wink: det er et mekanisk verksted på selsbakk :lol:

det bare har et navn som minner om bmw :wink:

de er ikke noen bmw mekaniker næi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Wheelie retter felger, de gjør bra arbeid og de som jobber der er hyggelige også ! M-tech ligger som tidligere nevnt her på selsbakk og driver med alt mulig innen sveising og metallarbeid, vet ikke om de retter felger, men du kan sikkert høre med dem. Fikk utrolig bra service der når jeg skulle få sveisa eksosmanifolden min. Gjorde det kjapt og veldig bra til en svært OK pris !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...