Hybris Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Da ble det ny bil igjen da, etter litt om og men - solgt min sjel til djevelen og kjøpt meg BMW. (Som signaturen viser er det japse som har vært greien en stund nå, hadde riktignok en Audi for noen år siden..) 1999 mod 323CiA med det meste av utstyr, ingen match mot en trimmet 200sx - men en 2.5l sekser på 170hk eller noe slikt funker greit. Komfortnivå og kvalitetsfølelse er jo en litt annen verden enn Nissan da, det må jo innrømmes - så langt må jeg si jeg trives meget godt bak rattet Sort skinninteriør og mørkt tre. Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Nydelig bil! Ingenting annet å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Grattis m ny bil å vælkommen hit:) råe fælga, kledde biln bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Fet bil, kunne tenkt meg en sånn! mye måtte du ut med ca? er ikke så mange tilsalgs av de derre! Utrolig god motor! Noen bilder fra innsiden av bilen eller? Hvor langt er den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer med ny bil! Denne så fin ut! Og du kunne jo ha gjort noe myyyye verre enn å konvertert til Bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Grattis med bil ja. Så meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Takk for det. Ja tror dette blir bra, liker også utseendet på denne bilen veldig godt - er liksom E46 M3 som har vært den kuleste BMWen for mitt vedkommende, og denne har i det minste samme stuket selvom det ikke er en M3 Bilen har gått 96000km et par interiørbilder også da Bytte ut senkefjærene som satt på den (var litt i overkant lave) samt dempere (mulig det blir et bilsteinsett med dempere og fjærer), samt få en sub baki så blir dette godbil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 syns du den er senket for mye altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Det er ikke snakk om å synse, det er et faktum - eller, alternativt suger senkefjærene, som kanskje er mer realistisk (var noe Apex-greier tror jeg). Den subber hvertfall for et godt ord, så det nytter ikke slik det er nå. Tipper det er en kombinasjon av slappe/dårlige senkefjærer og muligens sløve dempere (hvis de ikke er byttet har de jo snart gått 100,000km). Så det blir enten bilsteinsett, eller nye originaldempere + noen nye senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer med nydelig bil Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 OH! denne var fin, ser jo nesten ny ut og den gjorde seg veldig bra med dei felgane ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Veldig fin bil Litt domt at det var automat, men det er sikkert noen som er fornøyd med det au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 hey! grattis med fin bil jeg har hatt E46 coupe selv,og var veldi fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå