Gå til innhold

Nytt medlem, kjøpt bil i dag :) (323CiA)

Share

Anbefalte innlegg

Av planer så skal jeg hvertfall ha nye fjærer og dempere - ja gs bildeler har visst noe til 2700 - men det hørtes så billig ut at jeg nekter å tro at det er høykvalitetssaker. Jeg ønsker å opprettholde god fjærings/demperkomfort, og vil ikke ha fjærer som siger slik som de som sitter på bilene nå helt tydelig har gjort.

Så planer er som følger:

Nytt understell, bilsteinsett eller originale dempere med et bra senkesett.

Subwoofer baki

Kanskje angeleyes, må sjekke pris iom at det er xenonlykter på bilen. det er allerede byttet til blinklys med klare glass foran samt byttet til klare glasslykter bak, så det ser meget bra ut allerede.

Sannsynligvis bytte ratt til multifunksjonsrattet da jeg da også får cruisekontrollen samt seff styring av anlegget.

Ipod + icelink så jeg får litt større utvalg av musikk i bilen

Hadde egentlig tenkt å kjøpe BBS CH Motorsport felger til den, men synes faktisk de som sitter på er rimelig fine også, så vi får tenke litt på akkurat det. Skal hvertfall vente og se om jeg kan få tak i brukt, kjøper ikke nye. :)

Det var vel stort sett det tror jeg. :) Også må jeg etterfylle gass i klimaanlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som tilfeldigvis vet hva slags felger det er som sitter på bilen? Den ene er skadet, så litt usikker på om jeg kanskje burde kjøpe en ny - blir vel fort like billig som å rette den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du har xenon kunne du egentlig bare kjøpt deg noen AE ringer, 6000k. Jeg kjøpte fra usa www.jlevisw.com og de lå i posten 3 dager etter var det vel? ba de sende som gave til en verdi av 50 $, kom vel på ca 1200kr.[/quote

Hei, kan jeg bare spørre, er litt skeptisk til å bestille fra Amerikanske sider, men åssen fungerer dette? vil bestille Bakrutesenker og Angeleyes Ringer..

Og det kommer på 214$ ca. + frakt.. Men du sier at en må be de sende det som gave? Å vil det si? sender du Mail til de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Gratulerer Hybris.

Morro å endelig få deg over i en skikkelig bil, produsert i et skikkelig land.

Men jeg må si det gleder meg å se deg i en ordentlig bil, det er bare å få deg med på fabrikksbesøk og ølfestival nå....

Så skal du se snart er ris byttet ut med pølser, kimono med lederhosen og sake med pils, jeg jubler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! :wink: Pene biler som ved få trekk blir enda penere! Morsomt å i ny og ne se brukere fra andre merkeforum komme over hit, husker deg fra jeg leste mye på 200SX-OGN. Morsomt å se at du innrømmer at den er bedre på visse felt :)

Mvh. Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...