Villi Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 I helga var det Rally Sørland, jeg var selv mekaniker der.. Og det var skikkelig morro Mye liv og mye vill kjøring.. Østberg Satser hardt og vant jo da Thomas Schie i farta Denne bilen skrudde jeg på i helgen.. Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Fine bilder! Var der jeg også! Fikk bare sett publikums etappa i år .. Var planen om og opp på heia på lørdagen, men ble ikke noe. Garasje bygginga kom først... bygger dobbel garage i hagen Men for all det var morro på gismer! Ble ei skikkelig farts helg Var og så på bilcross og rally cross idag på Konsmo.. har et par kompiser som kjører! Blandt annet en i en e30 325i (morten rossland) vant første løpet, men andre løpet ville ikke bmw'n starte:(.. noe mer av han fikk jeg ikke sett før jeg dro min vei (satans regn vær) Litt ot men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 helga va heilt rå...!!!! ingen tvil om at junior(mats østberg) virkeli er et STORT rally geni... heilt enormt.. var du mekaiker for pelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Pelle sin bil du var mekaniker for? Han var naboen min i mange år. Kjenner han godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Heldige du! Jeg er ganske sikker på at Østberg er i VM om 2 år! Makan til talent har vi aldri hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Pelle sin bil du var mekaniker for?Han var naboen min i mange år. Kjenner han godt. Jepp er mekaniker for Pelle Er skikkelig konge Morro som fy, var med han på rally Norway, og kan si at det er en STOR opplevelse for livet, ett av mine største faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Heldige du!Jeg er ganske sikker på at Østberg er i VM om 2 år! Makan til talent har vi aldri hatt! Synes nå det er enda sykere med Anders Mikkelsen som allerede er i VM da, 17 år gammel.. SJUKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Heldige du!Jeg er ganske sikker på at Østberg er i VM om 2 år! Makan til talent har vi aldri hatt! Synes nå det er enda sykere med Anders Mikkelsen som allerede er i VM da, 17 år gammel.. SJUKT! Sånn går det når pappa betaler. Ikke at jeg har noe mot det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvorfor er det alltid noe helvete med Pelle sin bil? Var Åse flink på notene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hvorfor er det alltid noe helvete med Pelle sin bil?Var Åse flink på notene? Pleier ikke være så mye galt med pelle sin bil da, denne ganga hadde han problemer med bremsene, det eneste.. Åse fikk veldig skryt av Pelle på Rally Radioen hvertfall, og det er jo veldig bra, tror det gikk veldig bra for ho.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har heller ikke inntrykk av at det er mye galt med bilden til Pelle. Jeg har heller inntrykk av at han er litt redd for den.. Synes han kjører litt sent og satse litt for lite, men nå er det jo ganske dyrt det utstyret han kjører med også da.. Åse har vel vært kartleser et par år for Tommas Møll de siste årene så hun har litt erfaring med noter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Bilen til pelle har gått veldig greit, og han var ikke den eneste med bremseproblemer i helga for å si det sånn... martin stenshorne kjørte nesten en hel etappe med å kun bremse med girene! Var også med å og skrudde for pelle! Han sier selv han fremdeles tenker på smellen i bergen for 2 år siden... og selvfølgelig litt redd for å vrake bilen igjen for det koster masse penger! Ikke alle som har store sponsorer som østberg og grøndal Og ja det er et dyrt redskap de bruker i Gruppe A. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå