Nitrotox Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 grenrør med ekstern wastegate kkk29 turbo trur jeg downpipe 3" fule rail med dyser 500cc trur jeg og bensinstrykk regulator innsug følger også med, med spjellhus som eg modda til datasprut. intercooler (iveco) ser ikke så godt ut men gjør sitt trykk rør temp sensorer (eksos) til grenrør Selges 10 000 eller bud delene må hentes, selger alt komplett bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 ja bilder:-) Har du testa det eller?? Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Det er et brukt kit så de fungerer ja, har brukt det selv. slenger opp noen bilder utoverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 mer bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Slik kan den vel ikke stå? Ser jo ut som hele turboen kommer over panseret, eller er det bare en optisk illusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Fikk nå igjen panseret jeg:P uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 du er vel ikke interesert i å selge turboen utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Kunne du tenke deg å selge kun den oljefilter\trykk\slange-løsningen din? Evt, hvordan er den laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Slik kan den vel ikke stå? Ser jo ut som hele turboen kommer over panseret, eller er det bare en optisk illusjon? nå står jo motoren mer skrått i motorrommet og da for min del ser det ut som det ikke er noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Stemmer det Var meningen å selge alt komplett da, ingen som har lust på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Har ganske litk grenrør på vår e30 turbo, å det er faktisk god plass til denne turbo`n der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 du må nok selge i deler tror jeg.. det tjener du på også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 kjøper dumpventilen om du vil selge ut i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampfiler Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 vanelig kkk flens på den der? for eks en Rs2 turbo passer på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå