Stig the man Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Lurer på å kjøpe meg nye felger til min 323cia E46. Vurdere disse M5 replica felgene til CarCareCenter, se bilde på nettsiden deres: http://www.carcarecenter.no/ Hva tror dere om de felgene på E46 cupe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ser ut som noe som kan passe veldig bra på E46 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 di m5 felgene der er helt sinnsykt råe visst det er "rette" kopien. hehe skulle vert bilde fra siden på felgen, ser bedre ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Synes de passer helt greit.. her er min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Synes de passer helt greit..her er min.. niiiice :D:D veldi bra veldi bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig the man Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 De så utrolig bra ut på bilen din! Jeg skal hente mine på Onsdag! Gleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg er også på nippet til å kjøpe disse til min E46. De passer perfekt synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå