Dalern Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Etter mye slit tenkte jeg at jeg kunne høre her. Jeg har prøvd og kjøpe dekk til en gammel veteranbil her hjemme som løper rundt på noen 13 toms felger. Men ser ikke ut som jeg klarer og finne noen som kan levere meg dekkene! Står merket med 205/60 HR 13 forran 235/60 HR 13 Bak Noen forslag? Takker for alt av hjelp \\Dalern
Fredrik Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Etter mye slit tenkte jeg at jeg kunne høre her. Jeg har prøvd og kjøpe dekk til en gammel veteranbil her hjemme som løper rundt på noen 13 toms felger. Men ser ikke ut som jeg klarer og finne noen som kan levere meg dekkene! Står merket med 205/60 HR 13 forran 235/60 HR 13 Bak Noen forslag? Takker for alt av hjelp \\Dalern Dekkonline.com har iallefall flere eksempler på 205/60-13... 235/60-13 tror jeg kan bli vanskelig å få kjøpt i dag...
kvalaracing Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Hehe har leita etter 235/50.13 i flere år, fikk tak i ett sett men solgte det videre med felgene jeg hadde. Har snakket med de fleste dekkforhandlere om å få tak i denne dim,men det eneste er gateslics/racing dekk. Enklere og billigere gå opp til 15" viss du skal ha litt bredde på dekka.
Dalern Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 Dekkonline.com har iallefall flere eksempler på 205/60-13... 235/60-13 tror jeg kan bli vanskelig å få kjøpt i dag... Det kom opp som ugyldig der så Litt kjedelig, prøve og leite litt da. evt tyskland er kansje en mulighet. Men takk \\Dalern
Dalern Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 Hehe har leita etter 235/50.13 i flere år, fikk tak i ett sett men solgte det videre med felgene jeg hadde. Har snakket med de fleste dekkforhandlere om å få tak i denne dim,men det eneste er gateslics/racing dekk. Enklere og billigere gå opp til 15" viss du skal ha litt bredde på dekka. Er en gammel Opel GT dette her,som er ombygd, så og gå opp vil jeg egentlig ikke. Ser grom ut med det som er også. Hehe. Men må man bite det sure eple så må man. Men skal leite litt. Har en 240z her også som har det samme problemet. Spesiell dim på dekka på den og. Tror jeg må prøve tyskland:\ \\Dalern
Fredrik Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Det kom opp som ugyldig der så Litt kjedelig, prøve og leite litt da. evt tyskland er kansje en mulighet. Men takk \\Dalern Neida... dekkonline.com kan selge deg Nankang, Falken, Hero, Top, Federal, Maxxis, GT Radial eller Toyo dekk... alle i dimensjonen 205/60-13. Billigste dekk er Hero til ca. 418,- kroner og dyreste dekk er Toyo til ca 677,- kroner...
Dalern Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 Neida... dekkonline.com kan selge deg Nankang, Falken, Hero, Top, Federal, Maxxis, GT Radial eller Toyo dekk... alle i dimensjonen 205/60-13. Billigste dekk er Hero til ca. 418,- kroner og dyreste dekk er Toyo til ca 677,- kroner... Så det nå. Jeg som tastet feil Bukker Har jeg nye til forran hvertfall. Hehe \\Dalern
Dalern Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Fortsatt det samme problemet her jeg. Hvis noen har noen nye tips \\Dalern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå