Gå til innhold

Tog smadret E36

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168060

Moderatoredit (Fredrik): Som andre også har gitt uttrykk for er jeg også lei av alle disse trådene som kun handler om BMW´er som er innblandet i div. ulykker. Det blir lett agurk-nyheter over disse trådene... med andre ord... meningsløse. Jeg har endret overskriften "BMW SSMADRET E36" til det mer korrekte "Tog smadret E36"... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke poenget med å lage en tråd hver ***** gang en BMW nevnes (eller er på bilde) i media. Dessuten har vi en "den store BMW nevnt i media - tråden". Bruk den, vær så snill.

BMW er jo ikke nevnt i denne artikkelen så da går det jo ann å skrive den her da ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke poenget med å lage en tråd hver ***** gang en BMW nevnes (eller er på bilde) i media. Dessuten har vi en "den store BMW nevnt i media - tråden". Bruk den, vær så snill.

Kanskje vi alle skal drite i å poste innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må selvfølgelig være lov å legge ut innlegg, men jeg ser problemet i at det lages 20 tråder om samme sak. Å samle alle tråder i gitte kategorier kan fort bli problematisk og lite oversiktlig, spesielt på nyhetsfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dette i går og var vel ikke mye tvil om at det var en E36.

Etter ulykken så den jo forresten omtrent ut som enkelte av de jallastylede E36'ene som har blitt mobbet her på forumet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...