Steffan C Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Håpper i bingen nå, slik at jeg er uthvilt til treff ikveld .
Dr_S Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Send meg en mld når du kjører ned da, så kan vi kjøre sammen.
Gunnar Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Går det an å dra med sin bedre halvdel på dette her, eller er det bare for guttabåis? Og ikke minst, er det noen andre som faktisk tar med seg den andre halvdelen?
Steffan C Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Går det an å dra med sin bedre halvdel på dette her, eller er det bare for guttabåis?Og ikke minst, er det noen andre som faktisk tar med seg den andre halvdelen? Hallais. Selvfølgelig er det lov å ha med sjefen Gunnar . Men om det er noen andre som gjor det, er noe annet... . Jeg kommer uten halvdel, pga unger. Send meg en mld når du kjører ned da, så kan vi kjøre sammen. Ok, kjøre fra Tbg. kl 18:15 f.eks?
Dr_S Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Må si Gunnar har fått seg nytt glis ja Tøff E38 var det! Ellers takk for et hyggelig treff på Rederiet i Larvik. Deilig pizza og mye feite bilklipp på storskjerm er en ypperlig kombinasjon Gleder meg til neste gang!
2mMy Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 jobba seint idag jeg da! liten sjangs til å komme ned da! men sitter å koser meg med masse bilfilmer nå så
Gunnar Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Takk for det Dr_S, og takk til alle for en hyggelig kveld! Var det noen som skjønte hva politiet drev med rett før Pindsle? Så ut som de hadde stoppa en trailer, eller hadde den rett og slett bare motorstopp midt i veien, og Politiet var der for å dirrigere trafikken?
Dr_S Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Vet ikke Gunnar, vet bare at jeg skvatt noe jævlig og hogg bremsene Trodde det hadde vært en ulykke jeg... Blinka blått fra alle kanter.. Gikk med endel spylervæske på turen og...Pokkers salting!
Steffan C Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Må si Gunnar har fått seg nytt glis ja Tøff E38 var det! Enig! Fet BMW du har fått deg Gunnar. Tror rett å slett det må bli en E38 på meg neste gang .
pIMp Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Jeg var desverre forhindret fra å komme denne gangen. Var med jobben på tur Skal prøve å komme neste gang
Steffan C Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Jeg var desverre forhindret fra å komme denne gangen. Var med jobben på tur Skal prøve å komme neste gang Ja, det må du gjøre. Hyggelig å treffe folk i RL. Følg med på info om treff her, og du skal også motta SMS fra CCN avd. Vestfold hvis ditt nr. er registrert .
pIMp Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Jeg var desverre forhindret fra å komme denne gangen. Var med jobben på tur Skal prøve å komme neste gang Ja, det må du gjøre. Hyggelig å treffe folk i RL. Følg med på info om treff her, og du skal også motta SMS fra CCN avd. Vestfold hvis ditt nr. er registrert . Motok en sms om treffet i går. Fikk du nr mitt av Thommas?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå