2mMy Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 fler enn meg som fikk samma meldinga 2 ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Jeg fikk også meld. to ganger! Tror Ole M var sånn passe stressa på i det tidspunktet han sende ut meld. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Ole Martin har ikke nett for tiden, pga oppussing. Så ting gikk nok litt fort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hmm.. er på jobb enda jeg, men tror jeg prøver å svippe innom en tur på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Vi ble da en 5-6 biler ikveld. Moro det. Snakke litt BMW og vaske bilene her og der. Herfra var det vel meg, Gunnar, Steffan C, geira og 2mMy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 jeg stilte UTEN bmw'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Takk for hyggelig treff ja! Jeg syns det var bra oppmøte idag, 5-6 biler som gnikka og totalt 9 biler innom generelt . Og husk at alle CCN medlemmer bet. 3500,- for solfilm på Kepler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Vi fikk iaf bekrefta at amcar vs BMW går i Bayern sin favør Steffan delte ut roser til alle som kom, så neste gang, dere som vil ha blomster fra en kjekk mann med BMW, MØT OPP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Steffan delte ut roser til alle som kom, så neste gang, dere som vil ha blomster fra en kjekk mann med BMW, MØT OPP!! Kjekk mann med BMW, kongebra kommentar. Håper blomstene ga uttelling hjemme? Neste treff er vel årsmøte, så håper på godt oppmøte og mange gode innspill til hvordan man vil drive avdelingen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Takker for hyggelig treff atter en gang! Skinnet mitt (i bilen ja) er nok fornøyd med et godt lag Meguiars et-eller-annet-leather-care. Vasking gadd jeg ikke i dette drittværet. Det er bare jålene som gnikker og tørker bil for så å kjøre ut i drittvær og saltråke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Det er bare jålene som gnikker og tørker bil for så å kjøre ut i drittvær og saltråke.. Vaske bilen er jo greit, men å tørke den når det regner ute...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Da er det duket for årets siste treff. Og denne gangen møtes vi på Kepler bilpleie Onsdag 05.12.07 kl 18:00.Dette blir et vaske/støvsugetreff, og ikke polering siden tiden sansyneligvis ikke strekker til. Ble også fortalt at noen utvalgte Meguiars produkter blir solgt til oss til hyggelige priser. Vel møt til årets siste sosiale treff, og gå julestria i møte med rein BMW innvendig og utvendig . Da er det klart for Onsdagstreff igjen, så vi gjenntar suksessen fra fjordårets siste treff. Oppmøte på Kepler, Onsdag 13.02.08 kl 18:00. Vel møt til sosialt samvær, og benytt muligheten til å få spylt/vasket, støvsugd, glassvask og renset skinn i bilen. 100kr pr. bil, for bruk av alt utstyr (utenom poleringsmaskiner) og alle produkter . Været ser ut til å bli meget bra fremover, så en gylden sjansje til å shine opp gliset for en billig penge med alt utstyr tilgjengelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Skulle vært sånn opplegg i Hedmark/Oppland Det høres jo veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Da er det duket for årets siste treff. Og denne gangen møtes vi på Kepler bilpleie Onsdag 05.12.07 kl 18:00.Dette blir et vaske/støvsugetreff, og ikke polering siden tiden sansyneligvis ikke strekker til. Ble også fortalt at noen utvalgte Meguiars produkter blir solgt til oss til hyggelige priser. Vel møt til årets siste sosiale treff, og gå julestria i møte med rein BMW innvendig og utvendig . Da er det klart for Onsdagstreff igjen, så vi gjenntar suksessen fra fjordårets siste treff. Oppmøte på Kepler, Onsdag 13.02.08 kl 18:00. Vel møt til sosialt samvær, og benytt muligheten til å få spylt/vasket, støvsugd, glassvask og renset skinn i bilen. 100kr pr. bil, for bruk av alt utstyr (utenom poleringsmaskiner) og alle produkter . Været ser ut til å bli meget bra fremover, så en gylden sjansje til å shine opp gliset for en billig penge med alt utstyr tilgjengelig! Er dette siste gang før høsten, eller kommer det fler muligheter utover våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Jon, dette er bare et onsdagstreff. Vårpussen kommer senere Prøver få det så tett oppunder Valle Hovin som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå