Ad|oS Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1486919 Er ikke dette veldig billig? Er litt skavanker, men veier det opp mot prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 viss det ikke er noe annet med bilen enn det som står der så var det uuutrolig billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Noen i nærheten skulle tatt en kikk på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Den bilen er absolutt ikke billig. Sjekket akkurat heftelser, hehe. 200.000kr i heftelser på den der. Link: http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_ ... nr=bc86239 Så blir en veldig dyr 325i det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 til sikkerhet for innkjøpslån.Forfall siste avdrag: 20.01.2005 Merkeligt at den salgspant ikke er slettet...... er nok ikke betalt allikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Hmm... Det hørtest ganske merkeli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 hehe, stakkars den som kjøper den på impuls pga lav pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 hehe, stakkars den som kjøper den på impuls pga lav pris Panten er sikkert utbetalt på denne bil, firmaet Unitor AS som har panten ser ikke ut til å eksistere mere, medmindre de har bytta navn da. Pante brev blir vist ikke fjernet medmindre pantebrevs holder beder om det, og han plikter og å gjøre det hvis gjelden er betalt, og låntager ber om å få det fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 kjøpe dn du martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 haha, nei, for slite en sesong til med 318'en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Dette er nok det som eigeren lånte da han kjøpte bilen i 1995... Sånn var det da jeg kjøpte min bil også! Var mye heftelser iflg brønnøysund, men i realiteten var det mindre i heftelser på den Bare og ringe på vilen vel, er sikkert garantert solgt! Solgt på dagen den der... Hadde jeg bodd i oslo hadde jeg kjøpt den, hvis jeg var førstemann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 som over ja..de 200.000 er det nok ikke mye igjen av nå..salgspanten på 200.000,- er fra 1995 ..Det var jo da eieren kjøpte bilen. Syns bilen ser greit ut jeg billig penge for en 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 hvis dette stemmer så burde admin stenge dette tenk om en stakkar kjøper dette da er dettte sant så er det f men useriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Det står jo at panten er registert i 1995. Det er bare å ta en tlf til brreg så for du svaret på hvor mye som gjenstår. Panten som er registert er også på eier som har bilen idag. Dvs at han har eid den i 12år som kan være et pluss.. Under står det "Forfall siste avdrag: 20.01.2005" Er vel brreg som ikke er helt oppdatert kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 hvis dette stemmer så burde admin stenge dette tenk om en stakkar kjøper dette da er dettte sant så er det f men useriøst Vi har vel kommet fram til at dette ikke er så "useriøst" som først antatt. Les tråden litt grundigere og bruk hodet før du skriver sånt, det er i allefall min mening. Også er det vel en grei start å lære seg å bruke ,(komma) eller .(punktum) No offence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå