martsimo Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Skal ha av bakfangeren på min e36 cab.. Men hvor er den festet..? Er det klipsa under listen...?
R.E.H Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 er to umbrako skruer som man må under fangeren for å få løs.. så er det et "glidespor" på hvær side av bilen som du må skli den ut av.. hehe. håper jeg sa rett nå at du skjønte:P
martsimo Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 i see... Hvor sånn ca finner jeg d umbraco skruene..? Er vant til e34, og der er det bare å ta av listen, så er det bolter, og deretter bare til å dra ut av "glidesporene" takk for svar forresten
R.E.H Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 hmm nei tror du skal klare å se di hvis du ser oppunder bakfangeren din.. er kanskje ca 30cm inn på fangeren fra hvær side.. di er festet fra undersiden..
Superbeetle Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Hvis du tar av den svarte plasten nederst på fangeren. Så står det to unbraco bolter opp der. (ikke inn slik som foran) og så er det en skrue i hver innerskjerm. Deretter kan du dra den av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå