Mr.Silver Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 grattis den så jo nesten ny ut så strøken ut Takker så mye for det Er ikke helt strøkent, men det blir Er noen klarlakk skader, steinsprut og slike små ting som skal tas men bror min starter som lærling lakkerer til sommeren så dette kan vell fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Hehe, bror din som lakkerer ja;) Går amokk med sprøyta:P Mer sprellende kar skal man lete lenge etter:D hehe Såg forresten bila di i parkeringshuset nedi byen isted, tok no et par bilder da;) Kunne vel tat bedre bilder men.. Dårlig tid.. Måtte jo hjem å sprette seg en dram! Pen bil du har Kenneth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Samboeren min som kjørte når du tok bilder der hehe.. Var på sjøen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Fikk ett lite glimt av bilen din live her en dag. Rå bil! En vakker dag skal jeg og investere i en E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Takker så mye for det du:) Skal sette den inn til vinterlagring nå som jeg kommer hjem. Kan ikke bruke den i vinter vettu. Så er det vell stor sjans for at det blir justerbart og nye felger i løpet av vinteren om jeg finner de rette felgene. De som står på nå er jo mildt sagt grusomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Råfin M3 du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 takker så mye for det... bare så dumt at det nærmer seg vinter. må jo sette den inn da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 fin fin M3 dette Men husk, felger er avgjørende! så spander på deg et par fete Brock B1, Keskin KT1, Oz futura eller Ac shcnitzer (evt kopi!) ! Finn.no torget er din venn, det samme er autodb.no felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Takker for det Holder på å lete etter fire ny venner til min kjære M3. Blir vell BBS RS, Ac Snitzer, eller Oz Futura. skal ha en av de gamle traverne Keskin KT1 skal jeg ha på E30 325`n min hehe.. Brock er utgått mener jeg. men flotte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Nyydelig M3 du har Men tør jeg spørre hvor mye selve importen, registreiring, eng. avgift kom på når du importerte den fra Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 takker så mye for det du De kostnadene jeg kommer på nå er : *25% mva av kjøpesum * og 53000 kr i engangs avgift * Registeringen til BT husker jeg ikke. tror timen kostet 500 ca. * Årsavgift * Skilter 295 kr * TüV papirer fra tyskland ca 600 kr. Tror dette skulle være det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Tenkte bare å legge inn noen bilder av forrige vaske runde Litt dårlige bilder, men er mobil bilder. hadde desverre ikke med meg digital kameraet på vasketuren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Pen bil Når det gjelder felger: BBS RC 8x17 Du har ikke problemer med å få tanken helt full? Hørt det kan oppstå hvis du har nesten tom tank før du fyller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 takker for det du hehe.. la vell merke til reserve tank lampa du Men nei, ingen problem å fylle full tank, uansett om det er snus tomt når jeg skal fylle. Hvem har du hørt dette av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har opplevd det på min. Jeg bruker å fylle når det er omtrent kvart tank, men når pistolen nøkker som når det er fullt, så er den bare trekvart. Fikk forklart av en ekspert at dette kunne forekomme hvis man kjørte tanken for tom før man fyller igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå