Gå til innhold

1997 BMW 520IA E39 selges snarest!


standjo
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1458920

1458920-bilde1-000_0205.jpg

1458920-bilde2-000_0204.jpg

1458920-bilde3-000_0206.jpg

1458920-bilde6-000_0201.jpg

Beskrivelse

BMW E39 vurderes solgt. Har hatt den siden november ifjor og selger den med tungt hjerte fordi jeg har ett lån på den som jeg gjerne ønsker å bli kvitt.

Alle servicer ble gjort før jeg kjøpte den hos forhandler Peter Brauten AS. Vinterhjulene som står på var helt nye da jeg kjøpte den og er nesten ikke blitt slitt i vinter.

Nylig blitt montert en flott stylingfront på den, original frontfanger følger også med. Kan også sende med sideskjørt om ønskelig.

En svært komfortabel bil med flott interiør. Stillegående motor, med flott lyd ved akselerasjon. Automatgirkassen er en Steptronic kasse, med automat, manuel og sportsgir i samme kasse. Meget behagelig å kjøre!

Bilen kan vises og prøvekjøres på Spillum. Ring eller send epost for mer informasjon.

HASTER MED Å FÅ SOLGT DA JEG SKAL KJØPE EN ANNEN BIL SNAREST! Selges 10 000 under listepris, og 20 000 under det jeg selv ga for den!

ANNONSESELGERE IKKE ØNSKET!

Bare å spørre hvis dere lurer på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg taper allerede 30 000 sånn som det er nå. Og billånet jeg har på bilen er på 115 000. :( Sier seg selv at jeg ikke kan gå lavere.

Jeg hatt bilen siden november ifjor ca.

Jeg syns det er et brutalt prisfall. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg taper allerede 30 000 sånn som det er nå. Og billånet jeg har på bilen er på 115 000. :( Sier seg selv at jeg ikke kan gå lavere.

Jeg hatt bilen siden november ifjor ca.

Jeg syns det er et brutalt prisfall. :S

Sånn er det bare, men interiørbilder er jo en fordel og prisen er litt høy kanskje, får jo 523'er som har rullet rundt samme km, billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg taper allerede 30 000 sånn som det er nå. Og billånet jeg har på bilen er på 115 000. :( Sier seg selv at jeg ikke kan gå lavere.

Jeg hatt bilen siden november ifjor ca.

Jeg syns det er et brutalt prisfall. :S

Husk at det er markedet som bestemmer. Ligger mange 520 for salg, så dette er helt klart kjøpers marked.

...men lykke til med salget. Fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. er nok den harde realiteten det! 520 finnes svært billig rundtom på finn og autodb. Hardt å selge bruktbil nå til dags, har selv to biler jeg skal bli kvitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...