Gå til innhold

speedometer på e34 virker ikke( kun av og til)????

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fant den nå, kosta 200 til e 34, men lurer litt på om den er feilen, var din økonomi måler å mongo pga dette? er jo logisk det, siden den regner bensin forbruk på så å så mange km.. ;)

Skrevet

.....et lite tillegg her ut ifra egne erfaringer....virker som det er giveren din ja. Og må byttes, for når giveren streiker helt vil motoren stoppe.

Skrevet

lite tilegg? pga sending mener du?

Giveren min er nok gåen, men bruker nå bilen av og til får det, er sikkert no dårlig kontakt i den eller no sånt.

Er det bare å skru den rett ut å inn med den nye, eller er det no tellehjul på den, eller teller den elektriske impulser på diffen?

Skrevet

ikkje meininga og sjele tråden.. men når de viser eg har under 20l med bensin på tanken så hender det at måleren på bensingivern begynner å danse att og fram! gjenre i takt med turtalsnålen..! noen som veit kva det er? muligens dårlig kontakt i instrumentet?

Skrevet

Sorry....det var hvis turtelleren løper løpsk jeg tenkte....men du skrev jo speedometeret... :oops: Da er det nok batteri, eller giver på diff..

Det var en lengre opp her som hadde en turteller som løp løpsk. Det kan være giveren på veiva. Den gir signaler til turteller. Det var den jeg mente når jeg skrev at motoren vil stoppe når føleren streiker helt.

Skrevet
Sorry....det var hvis turtelleren løper løpsk jeg tenkte....men du skrev jo speedometeret... :oops: Da er det nok batteri, eller giver på diff..

Det var en lengre opp her som hadde en turteller som løp løpsk. Det kan være giveren på veiva. Den gir signaler til turteller. Det var den jeg mente når jeg skrev at motoren vil stoppe når føleren streiker helt.

Det var vel meg du tenkte på :) Den har blitt bedre etter at jeg spraya på litt elektrospray inni panelet. Men den er langt ifra tipp topp! Er det mye jobb å bytte giveren,vist det var det du mente som var årsaken!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...