eecyak Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Hey! Det her gjelder ikke stereo i en bmw, men jeg regner med at dere har ganske høy kompetanse på området uansett ;P Jeg er russ i 2008, vi har kjøpt inn chevy'en, og trenger hjelp til hva slags anlegg vi skal ha i den. Bilde kan dere se her: http://www.gaupen.net/wiki/index.php?title=Russebilen Såå.. vi er villige til å bruke en del på anlegget, da vi vil høres i gatene. Kom med forslag, på forhånd. takk. - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 dere skulle hatt sånn som vi hadde på våres i fjor spillte helt villt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 AKKURAT SLIK JEG VIL HA, BMWHANS! Den der var FEIT!! altså, kun ett ord, FEIT!! Er russ om 2 år.. hehe.. Skulle gjerne hatt noe liknende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Vi hadde 18" Cerwin Vega Stroker på monoblokk, 2 stk competition Rockford 12" og 2stk Lanzar competition 12" på hver sin 2 kanal. 2stk 6x9", 2stk 6,5" og 2stk 5 1/4" på en forsterker. Tre batterier og kondensator på 18". Funket rimelig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Skal dere spandere mye penger på anlegg, så kjøp noen Cadence Wild Beast 15" og noen Cadence ZRS-10 monoblokker til å drive med! ..Blir god sort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 AKKURAT SLIK JEG VIL HA, BMWHANS!Den der var FEIT!! altså, kun ett ord, FEIT!! Er russ om 2 år.. hehe.. Skulle gjerne hatt noe liknende! hehe. fikk MYE cred for den bilen var faktisk med i en uoffisiell kårng og var en av de 5 feteste bilene på stavanger treffet og der var det MYE biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eecyak Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Mye må vi ut med for å få noe skikkelig? Vi er klare for å bruke 20 000,-, kanskje mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 da skal du få et "greit et skal du se det vi hadde var værdt mellom 30 og 40 tenker jeg. inkl kabler og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvinds Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Ikke kjøp anlegg, kontakt ett firma som leier ut anlegg. I en stor chevy greier dere 4x 18 tommers subber og 2-4x 15" topper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Kicker!! Masse firkantede subber er konge. Ser ut som en hel vegg som flytter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eecyak Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Er ikke aktuelt å leie anlegg. Vi er helt grønne på alt som heter anlegg alle mann, så bare pøs på med ting vi burde huske på. Gjerne linker til diy-kassebygging etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 20k blir fort oppbrukt i en stor van. Koster fort MYE om dere trenger absolut alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eecyak Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har snakka med gutta, og vi har gått opp til i overkant av 30 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 hva med og ta en tur til svinesund og stikke innom tvboden, der har dem masse til en bra pris, og kompetente folk som kan hjelpe dere så didt jeg veit. dem har masse på lager også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ikke for å rakke ned på andre forhandlere. Men for gudsskyld handle hos noen andre. Om dem er norske eller svenske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå