Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey!

Det her gjelder ikke stereo i en bmw, men jeg regner med at dere har ganske høy kompetanse på området uansett ;P

Jeg er russ i 2008, vi har kjøpt inn chevy'en, og trenger hjelp til hva slags anlegg vi skal ha i den. Bilde kan dere se her: http://www.gaupen.net/wiki/index.php?title=Russebilen

Såå.. vi er villige til å bruke en del på anlegget, da vi vil høres i gatene.

Kom med forslag, på forhånd. takk.

- Espen

Skrevet

Vi hadde 18" Cerwin Vega Stroker på monoblokk, 2 stk competition Rockford 12" og 2stk Lanzar competition 12" på hver sin 2 kanal. 2stk 6x9", 2stk 6,5" og 2stk 5 1/4" på en forsterker. Tre batterier og kondensator på 18". Funket rimelig greit :D

Skrevet

Skal dere spandere mye penger på anlegg, så kjøp noen Cadence Wild Beast 15" og noen Cadence ZRS-10 monoblokker til å drive med! :wink: ..Blir god sort det! :)

Skrevet
AKKURAT SLIK JEG VIL HA, BMWHANS!

Den der var FEIT!! altså, kun ett ord, FEIT!!

Er russ om 2 år.. hehe.. Skulle gjerne hatt noe liknende! ;)

hehe. fikk MYE cred for den bilen :) var faktisk med i en uoffisiell kårng og var en av de 5 feteste bilene på stavanger treffet og der var det MYE biler!!

Skrevet

Er ikke aktuelt å leie anlegg.

Vi er helt grønne på alt som heter anlegg alle mann, så bare pøs på med ting vi burde huske på.

Gjerne linker til diy-kassebygging etc :)

Skrevet

hva med og ta en tur til svinesund og stikke innom tvboden, der har dem masse til en bra pris, og kompetente folk som kan hjelpe dere så didt jeg veit. dem har masse på lager også.

Skrevet

Ikke for å rakke ned på andre forhandlere. Men for gudsskyld handle hos noen andre. Om dem er norske eller svenske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...