Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min 318is spant kun på tørr asfalt hvis den hadde piggfrie vinterdekk (15" felger, 185 dekk) (eller ekstremt slitte sommerdekk). Å påstå at e36 318is LETT spinner røyk på tørt underlag er iaf dagens vits :)

Skrevet

Enig.. Greit å vite hvem man ikke vil selge bil til også..

Skrevet

Var en hvit E30 318 på gatebil for et par år siden i krisiansand.. Den burna og drifta som bare det.. Kom faktisk røyk av dekka og. Han hadde diffbrems.

Skrevet

Vil nå påstå at du bør klare å legge røyk med hva du vil, så lenge det ikke er 335dekk og 25hk.. Så at tilogmed en 316 med orginal dekk bør klare spinne greit, har jeg ikke tvil om.

Og å burne er ikke det verste med en bil, når du burner sliter du jo ikke noe på drivverket, er jo kun når du løyser ut det sliter en god del. I praksis sliter det vel ca like mye som en rivstart når du kjører drag som alle synes er ok..

Skrevet
Hvis du kaller det Ove driver med for drifting, så be my guest, men jeg vil påstå det er småsladding.

Virker som enkelte kaller det drifting hvis man får litt sladd ut av en sving. Det er MANGE som ligger litt bredt på treff, men antallet driftere er ganske lavt.. :)

siste innlegga her minner om sære bmwccn medlemer.

Hvis det er sært å ikke ville handle bil av folk som bare herjer med den, så er iallefall jeg sær. :)

Skrevet

Drifting er et ord som har blitt brukt feil mener jeg, spesielt i diverse diskusjoner omkring en mer liberal linje på bred kjørestil på BMWCCN treff.

De som drifter skrenser inn OG ut av sving

De som sladder skrenser kun ut av sving

Blir helt feil å kalle det drifting i mine øyne..

Skrevet
Og å burne er ikke det verste med en bil, når du burner sliter du jo ikke noe på drivverket, er jo kun når du løyser ut det sliter en god del. I praksis sliter det vel ca like mye som en rivstart når du kjører drag som alle synes er ok..

Der er jeg uenig. En motorsvak bil som skal "burne" må sjokkes i gang, og det river overalt. I tillegg står jo bakhjula og presser bilen forover mens frembremsene holder den igjen - det betyr at alt av foringer og lager i oppheng og understell står i spenn.

Skrevet
Jeg vil ikke gjøre det med min 1,poff IS. Tror jeg drøyer til ///M bilen står i tunet heller;)

hehe for vi har jo ikke spinnet med din bil 8)

Skrevet
Min 318is spant kun på tørr asfalt hvis den hadde piggfrie vinterdekk (15" felger, 185 dekk) (eller ekstremt slitte sommerdekk). Å påstå at e36 318is LETT spinner røyk på tørt underlag er iaf dagens vits :)

da har aldri du blitt lært opp åssen man skal spinne! hadde en 318i sedan som første bil! skal love deg at vi spant me den ;) og det var ikke så lite heller lå runde på rundte i rundkjøringer osv :wink:

dirtydicky, Hva slags turtall drar du før du slipper clutchen? Kan umulig tenke meg det er særlig bra.

har du noen gang kjørt en IS? du må Høøøyt på turtall registert for at bilen skal være noe gøy å kjøre det trodde jeg du viste.

trenger ikke veldig høy bare låse forhjulene så går det helt fint!

og når en legger ringer så svinger man bare å speeder på med full gass :wink:

Og det med at alle bare! ja nå for vi vite hvem vi ikke skal kjøpe bil av , syns jeg nesten er litt barnslig :shock: fordi selv om man har spinnet litt! og utforsket bilen, betyr ikke det at bilen er en søppel hau!

Er jo bakdrekker hva er vits å¨kjøre det vis man ikke hiver den i svinger av å til ! bortkasta syns jeg! da kan men heller kjøpe en gnager ;)

Skrevet

dette er en uendelig diskusjon, men ja, det sliter foringer som faen, men de kan man jo skifte ut.. jeg personlig tror ikke det sliter noe mer på driverket en å ta løs med en stor tilhenger...

burning er tøft!!

Skrevet

Jeg mener det er stor forskjell på kjøring som på bildet over her, og det å stå stille med bremsen på å spinne, eller kjøre rundt og rundt i en rundkjøring eller på en parkeringsplass.

Å få litt overstyring ved aktiv kjøring, er jo bare morro, og på mange måter "riktig" kjøring mtp hvordan BMW'er er konstruert.

Men fremprovosert herjing med motorsvake biler, synes jeg ikke er så kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...