KBF Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Kjøpte som sagt slike ringer hos GS siden de har en kjekk kampanje på gang. Og jeg fikk litt problemer med å åpne instumentet, linken som jeg fikk hjalp meg til å åpne det. Takk for den!! Så jeg har nå i kveld fått ringene på plass og må si at det er en jobb som ikke tar så lang tid. Var litt arbeid med å få alle de "sikringene" til å holde seg på plass. Her er noen bilder av resultatet: Jeg syns ringene er av god kvalitet. Det kom tydelige klikk når de smatt på plass og ramler de ut så skal en kjøra bra hardt og brutalt! Også er de veldig blanke. Jeg tok å pussa de med en microfiber klut som jeg bruker på kameret mitt, og de ble blanke! Har også fått nye baklykter som står i stil med frontlyktene.
Jonner'n Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 blei drit pent det der! drived å tenkt på å kjøpe slike ringer til min e34 fra gs også. men har nølt litt.. tror innlegget ditt var det siste sparket jeg trengte i rævva gitt. sånn vil jeg også ha!
pallen Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Pure perfection!!!! Jeg bare må ha sånne!! Ble rett og slett nydelig!
-Bmw e36- Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Dette ble bra! Måtte du av med rattet? isåfall hvordan demonterte airbagen uten å få en blåveis?
KBF Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 Dette ble bra! Måtte du av med rattet? isåfall hvordan demonterte airbagen uten å få en blåveis? Måtte ikke av med ratt og slapp derfor å få juling av airbagen:P Det jeg gjorde var å senke rattet helt ned og strekke det så langt mot meg som mulig. Da var det lett å skru av det dekselet som er der. Det sitter fast med tre skruer med stjerne hode og tre torx oppe. Selve instrumentet sitter fast med to torx oppe. Løse desse skruene og du kan dra ut hele instumentet uten problem. Skulle noen ha problemer så bare spør eller bruk denne linken som hjalp meg godt på vei. Der står alt en trenger å vite for å gjøre dette på en E39
torodd Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 pent! synn at cromringene skal være så forbanna dyre..
antiloop Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 390.- for de på GS er jo ikke dyrt! Ellers har du jo Koed der de koster 399,- DK
mudbug Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Hei! må du lime ringer på instrument med superlime ellers???
Haug530D Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Hei!må du lime ringer på instrument med superlime ellers??? Tror det er sånn klikk system, han skriver jo at det var litt arbeid med å få sikrngene på plass.
Mikael-B Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Daaaamn, dette var århundrets bump av en tråd. uansett, lyktene ble kjøpt på GS regner jeg med den gang Fåes stort sett over alt nå, med litt tvilende kvalitet. Sjekk ut Koed du.
jacobsen91 Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Hei!må du lime ringer på instrument med superlime ellers??? Du må ikke lime disse nei, har selv montert de i min bil, er sånn klikk system
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå