The StigMeister Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Hva kan dette være?! Den hakker liksom,og funker overhode ikke slik den skal være.. Noen som vet hva det kan være?
Gjerstad Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Har samme problemet selv. Har hørt noe om at det kan være dårlig kontakt på baksiden av turtelleren. Usikker på om dette stemmer, så bør vel egentlig vente på svar fra en som faktisk vet hva han/hun snakker om
MaFiA_maN Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 er nok kretskortet i instrumeltpanelet ditt som er gåent, hadde samme problemet + at speedometeret slutta og funke. så du bør vel åpne instrumenpanelet og sjekke at alle koblinger og kabler er der de skal eller om de har eiret bort.
The StigMeister Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 er nok kretskortet i instrumeltpanelet ditt som er gåent, hadde samme problemet + at speedometeret slutta og funke. så du bør vel åpne instrumenpanelet og sjekke at alle koblinger og kabler er der de skal eller om de har eiret bort. Prøvde å ta ut instrumentpanelet igår,men torte ikke å bryte for å få det ut etter at jeg hadde løsnet de 2 skruene! Hvis det er kretskortet, så har jeg en delebil jeg kan ta det ifra Er det ikke bare å ta et flatjern å på en måte vippe panelet ut!? Takk for svar
Marius2002 Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 er nok kretskortet i instrumeltpanelet ditt som er gåent, hadde samme problemet + at speedometeret slutta og funke. så du bør vel åpne instrumenpanelet og sjekke at alle koblinger og kabler er der de skal eller om de har eiret bort. Prøvde å ta ut instrumentpanelet igår,men torte ikke å bryte for å få det ut etter at jeg hadde løsnet de 2 skruene! Hvis det er kretskortet, så har jeg en delebil jeg kan ta det ifra Er det ikke bare å ta et flatjern å på en måte vippe panelet ut!? Takk for svar Kjenner en med en E34 som hadde samme problem. Det var kretskortet. Han byttet hele instrumentet. Så dro han ned til et verksted å fikk stillt kilometerstanden på det nye instrumentet slik at det ble riktig. Og nå fungerer alt slik det skal være.
The StigMeister Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 er nok kretskortet i instrumeltpanelet ditt som er gåent, hadde samme problemet + at speedometeret slutta og funke. så du bør vel åpne instrumenpanelet og sjekke at alle koblinger og kabler er der de skal eller om de har eiret bort. Prøvde å ta ut instrumentpanelet igår,men torte ikke å bryte for å få det ut etter at jeg hadde løsnet de 2 skruene! Hvis det er kretskortet, så har jeg en delebil jeg kan ta det ifra Er det ikke bare å ta et flatjern å på en måte vippe panelet ut!? Takk for svar Kjenner en med en E34 som hadde samme problem. Det var kretskortet. Han byttet hele instrumentet. Så dro han ned til et verksted å fikk stillt kilometerstanden på det nye instrumentet slik at det ble riktig. Og nå fungerer alt slik det skal være. Man trenger vel ikke å bytte hele spedoen vel?
The StigMeister Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 er nok kretskortet i instrumeltpanelet ditt som er gåent, hadde samme problemet + at speedometeret slutta og funke. så du bør vel åpne instrumenpanelet og sjekke at alle koblinger og kabler er der de skal eller om de har eiret bort. Prøvde å ta ut instrumentpanelet igår,men torte ikke å bryte for å få det ut etter at jeg hadde løsnet de 2 skruene! Hvis det er kretskortet, så har jeg en delebil jeg kan ta det ifra Er det ikke bare å ta et flatjern å på en måte vippe panelet ut!? Takk for svar Kjenner en med en E34 som hadde samme problem. Det var kretskortet. Han byttet hele instrumentet. Så dro han ned til et verksted å fikk stillt kilometerstanden på det nye instrumentet slik at det ble riktig. Og nå fungerer alt slik det skal være. Man trenger vel ikke å bytte hele spedoen vel, hvist det er kretskortet som er gåen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå