Padi Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei alle sammen. Jeg har kjøpt H&R sitt 35/20 sett.Men det senker ikke det som de oppgir, jeg har sikker 45 framme og 35 bak, har hørt at H&R har en del reklamasjon på dette problemet. Så det jeg vil nå er å kjøpe meg Eibach fjører. Men hvem er det som forhandler disse fjørene. Jeg var inne på websiden til Eibach og der fant jeg ikke ut om de leverer fjører til Touring. Er det noen som har litt info ang hvem som selger disse fjørene og om de selger til Touring samt hvordan senk en kan få til bilen. Er Eibach fjører noe tess eller er det bare dritten.. 320 dat Touring. 2003 mod.... Padi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 www.gsbildeler.no har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kjempe. Er det andre også eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 helt sikkert. men www.gsbildeler.no er kjempebillige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 GS har jo kampanje på Eibach-settet med 30/25 senk nå. Vurderer dette selv, så si gjerne ifra om dine erfaringer om du monterer dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Si fra hvordan det går med reklamasjon på senkesettet ditt. Har samme problem med min bil. Senker absolutt ikke som det skal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 MK-Motorsport selger kurante senkesett, står eibach på fjærene mine Bilde av min cab med MK fjærer i galeriet mit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei du Jeg kjøpte Eibach 30/25 til min bil av gsbildeler. Er meget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei duJeg kjøpte Eibach 30/25 til min bil av gsbildeler. Er meget fornøyd. Kunne du lagt ut et bilde av bilen din med dette settet på? Vurderer å kjøpe det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 husk at senkesettet må stå på en stund for at det skal "sette" seg skikkelig. Men mener du fortsatt det ikke senker det det lover er det jo bare å bytte... Eibach skal jo være meget bra, og er det ikke i tillegg livstidsgaranti på disse?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå