Mexos Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Lurer på hva det er som egentlig gjør en e36 til M-tech modell. Ser den her har null m-tech utvendig så.Holder det å ha m-tech understell eller m-tech ratt for å kunne kalle seg m-tech modell? Ellers må jeg si at det var en veldig flott bil Ser ut som et bra utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 cato320;Upperhouse har ikke internett atm.. Men vi telte eikene i dag og det var bare 19 Skjønner men da er de nok ikke ekte des(s?)verre:( ble skuffet når jeg fikk vite det om mine jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 se der ja, en til boston green coupe:) hehe hvilken leppe er det du skal ha på? bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 se der ja, en til boston green coupe:) hehe hvilken leppe er det du skal ha på? bilder av interiør? Hei folkens!!! Endelig internett!!! Har skjedd litt i mellomtida mens jeg har vært uten internett! M3 Skjørter, bakrutesenker, effektanlegg, KN-filter, xenon i grøft er montert! Venter enda på M3 speil og lista bak med eksosen! Begynner og ta form til å bli en clean bil! Har også tatt meg en real runde med forskjellige lakk produkter, rubbing, boning osv! Kadettmeister: Leppa jeg skal ha på er kjøpt på GS, og har varenummer: IA0302 - ICC Spoilerleppe E-36. Bilder av interiør kommer snart! Og jeg må si! Eisenmann effektanlegget! Fy f... For en lyd! Helt rått! Tok litt tid før golyden kom, mn da den kom... MAGISK! Ad|oS: Jeg velger å ta på leppa fordi jeg kanskje synes M3 fangeren blir litt "kebab". Misforstå meg rett her. Også er det ikke så mange som har leppa, noe som gjør at en skiller seg litt ut av mengden. Leppa ser forøvrig meget bra ut me xenon lys! Lyd! Er meget opptatt av lyd da jeg jobber på Hifi Centeret til daglig, og må selfølgelig da også ha noe skikkelig til bilen! High End produkter fra både JL Audio og Pioneer er handlet inn! (Frontsett, subber, og monoblokker er fra JL Audio, mens spiller og amp til frontsett er Pioneer. Ellers er det Stinger kondensator (20 Farad) og Optima batterier.) Anlegget skal bygges proft av Bilradiospesialisten i Sandnes. Takk til Stig! Ellers må jeg si at meg er meget fornøyd med bilen. Strøken! 100% rustfri! Ikke noe å se! Ikke under engang! Ble mye snakk dette! Vi snakkes folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Og forresten, senk? Jeg tenkte personlig på 30/15 eller noe i den duren... Anlegget kommer også til å senke noe bak... Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ingen som har noen innspill her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Lurer på hva det er som egentlig gjør en e36 til M-tech modell. Ser den her har null m-tech utvendig så.Holder det å ha m-tech understell eller m-tech ratt for å kunne kalle seg m-tech modell? Dette er vel ingen M-tech, så lenge den ikke org. fra fabrikk blir levert med 15mm senk, M pakke (sideskjørt, frontfanger, bakfanger), er vel også delskinn stoler som må til. Er nok en standard 320 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Lurer på hva det er som egentlig gjør en e36 til M-tech modell. Ser den her har null m-tech utvendig så.Holder det å ha m-tech understell eller m-tech ratt for å kunne kalle seg m-tech modell? Dette er vel ingen M-tech, så lenge den ikke org. fra fabrikk blir levert med 15mm senk, M pakke (sideskjørt, frontfanger, bakfanger), er vel også delskinn stoler som må til. Er nok en standard 320 dette Stemmer det, men det er M-tech detaljer i interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 se der ja, en til boston green coupe:) hehe hvilken leppe er det du skal ha på? bilder av interiør? Jepp, her er en liten oppdatering! Bla med bilder av m-skjørter, interiør og bakrutesenker. Kos dere! ------------------------------------------------------------------------------------- PS, vet bilen er skitten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Pent, men du må støvsuga (eller tørka av skonå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 30/15?! er du gal mann MINST 60/15 i såfall :)må få stuk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 30/15?! er du gal mann MINST 60/15 i såfall :)må få stuk på bilen Haha, jojo... men du må huska på at der komme ei list på fronten så går ca 3 cm ner fra orginal fangeren... Det er jo endel humper her i distriktet, å eg har ikkje tenkt å kjøra i 5 km/t øve de! Jeg tenker også som så at anlegget jeg skal ha i senker bilen litt bak, da det veier litt... derfor kun 15 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 pen bil! e36 coupe er det fineste men henne er m-tech intriøret? satt det i garasjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 pen bil! e36 coupe er det fineste men henne er m-tech intriøret? satt det i garasjen ? Ser det ikke så bra på bildene, men det er sportsratt i skinn med pupper med m-tech sømmer (totalt 3 sømmer med hvitt, rødt og blått) og girkule i skinn med med m-emblem på seg. Ellers må jeg si at jeg er veldig godt fornøyd med bilen. Ikke noe som helst tull! Jeg fant også ut her om dagen at det det var sperre på bilen!! Jeg gikk under bilen for å se, og der fant jeg "S - 3.73" på diffen... Noen som kan fortelle meg hva dette står for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Lånte kameraet av fattern, og knipsa noen bilder i finværet! Hva synes folket? Her kommer bildene! ------------------------------------------------------------------------------------- Nye skjørter! Nye skjørter! På sia... Legg merke til xenon \:D/ Flott natur også! Det var dagens gjøremål:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå