Søreng Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Ble pent, men tror vi må ta oss en tur med skikkelig kamera! Synes de ble litt mørke!, men gjor seg definitivt med skjørtene Må bare få på mine også når jeg er ferdig med eksamenslesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 lakket de selv? eventuelt hvor mye betalte du for å få de lakket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 lakket de selv? eventuelt hvor mye betalte du for å få de lakket? Jeg leverte skjørtene inn til en jeg kjenner Betalte rundt 1000 spenn for de... Skal kanskje du også ha noe til lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 hehe ja, kjøper skjørter selv i dag, og så har jeg en alpina-leppe som skal lakkes sammen med front og bakfanger..hehe.. har fått en ca pris på 1000kr delen(altså 3000:p), derfor jeg lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 3000 for noen deler :S da ble det ikke så dyrt det jeg må betale for bilen lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 veldig blank og fin E36 som kun trenger mindre modifikasjoner for å bli helmaks! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 veldig blank og fin E36 som kun trenger mindre modifikasjoner for å bli helmaks! =) Det er korrekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 veldig blank og fin E36 som kun trenger mindre modifikasjoner for å bli helmaks! =) Det er korrekt! Godt å høre andre også synes bilen ser bra ut!;D Og ja PenguiN, ikke mye som skal til før den blir bra. Begynnt litt, men mye igjen enda. Ikke noe er som en blank BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 3000 for noen deler :S da ble det ikke så dyrt det jeg må betale for bilen lakkert lakk og lakkering av frontfanger,bakfanger og sideskjørt for 3000 er ikke så håpløst synes jeg, men vi får se hva det blir til tilslutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 3000 for noen deler :S da ble det ikke så dyrt det jeg må betale for bilen lakkert lakk og lakkering av frontfanger,bakfanger og sideskjørt for 3000 er ikke så håpløst synes jeg, men vi får se hva det blir til tilslutt.. Neida, det var ikke gale i det hele tatt! Synes det var en fair pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Nå har det skjedd litt siden sist! Stereo, lister rundt bilen er montert, og xenon er montert! Bilder kommer snart!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå