Azeton Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Spinners er jo rått om det passer til bilen:D E34 med spinners kan bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Det kunne vært knall yarr... *pirate mode* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Pass opp for kast i opplagringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Takk til SteffenM2 som fikk i gang denne tråden! Er det noen spesielle produkter og teknikker som kreves ved vedlikehold på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hør med han Sharif du, han er jo dekk baronen her i Norge Vet du om jeg kan kontakte han på mail? ..Fant ingen mailadresse på nettsiden hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Det eneste du trenger å vite er at det ser skikkelig teit ut. Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Vet du om jeg kan kontakte han på mail? ..Fant ingen mailadresse på nettsiden hans.. Alt annet enn å dra dit er håpløst, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Vet du om jeg kan kontakte han på mail? ..Fant ingen mailadresse på nettsiden hans.. Alt annet enn å dra dit er håpløst, desverre. Håpløst å drive en seriøs bedrift på den måten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Er det noen som vet noe om spinners i det hele tatt her inne...? hei det er ulovlig å kjøre med spinners pga det ikke er tuv godkjent,men politiet er veldig runde på det.har ikke hørt at de hittil har stoppet og gitt mangelapp til noen. det du må vite er at det er mange chrome felger,kjøper for eksempel en som er fra www.purewheels.no så har du 2års garanti på chrommen.. finnes altfor mange jalla felger som mister krommen etter bare 1sesong i sommeren. utenom det er det vanlige..du kan kjøre med spinnes til politiet sier noe,da er det bare å gå ut av bilen og skru dem av.. felgen er tuv godkjent! NB! ikke spinnere lykke til.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Er det noen som vet noe om spinners i det hele tatt her inne...? hei det er ulovlig å kjøre med spinners pga det ikke er tuv godkjent,men politiet er veldig runde på det.har ikke hørt at de hittil har stoppet og gitt mangelapp til noen. det du må vite er at det er mange chrome felger,kjøper for eksempel en som er fra www.purewheels.no så har du 2års garanti på chrommen.. finnes altfor mange jalla felger som mister krommen etter bare 1sesong i sommeren. utenom det er det vanlige..du kan kjøre med spinnes til politiet sier noe,da er det bare å gå ut av bilen og skru dem av.. felgen er tuv godkjent! NB! ikke spinnere lykke til.. mvh Hav Heisann! Takk for ordentlig svar! Ser at purewheels selger Larzon Addiction felger! Hvis det er 2 års garanti på de, tror jeg at jeg kanskje skal satse på et sett sånne med spinners.. Her er et sett Larzon Addiction felger med spinners.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 kompiss av meg har kjørt med spinners i 2 år uten og blitt stoppa edit: han syntes de er noe helvete og vaske da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Heisann! Takk for ordentlig svar! Ser at purewheels selger Larzon Addiction felger! Hvis det er 2 års garanti på de, tror jeg at jeg kanskje skal satse på et sett sånne med spinners.. Her er et sett Larzon Addiction felger med spinners.. Hei Jo,bare hyggelig. Sharif er leverandør av pure wheels felger,men du må desverre opp dit og bstille eventuelt se på felgene. Men en anbefalning, ikke kjøp adiction siden det var de som har vært på kampansje siden ifjor sommer 20"x8,5 med dekk for 15K. lur deg unna de.. så kan du skille deg litt ut med spinnerene mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 skal du ha GODE spinners må du nokk opp i mer pris en china hjula til sharif er jeg redd....15000,- husker jeg så en gang for 4 stk 20" me spinners og dekk....da står kvaliteten der etter og... Hei på deg Vil gjerne si ifra at de felgene du snakker om er levert av purewheels og det har blant norges beste reklamasjons tilbud! 2år gir de garanti for felgene, man kan alltid finne bedre og dyrere felger.Men syns ikke at det noe nød for å se ned på leverandøren siden alle kjørte felgene på kampanje til 15K No offence! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå