Gå til innhold

Hva bør jeg vite om felger m/spinners?

borte
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet noe om spinners i det hele tatt her inne...? :o

hei

det er ulovlig å kjøre med spinners pga det ikke er tuv godkjent,men politiet er veldig runde på det.har ikke hørt at de hittil har stoppet og gitt mangelapp til noen. det du må vite er at det er mange chrome felger,kjøper for eksempel en som er fra www.purewheels.no så har du 2års garanti på chrommen.. finnes altfor mange jalla felger som mister krommen etter bare 1sesong i sommeren. utenom det er det vanlige..du kan kjøre med spinnes til politiet sier noe,da er det bare å gå ut av bilen og skru dem av.. felgen er tuv godkjent! NB! ikke spinnere

lykke til..

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet noe om spinners i det hele tatt her inne...? :o

hei

det er ulovlig å kjøre med spinners pga det ikke er tuv godkjent,men politiet er veldig runde på det.har ikke hørt at de hittil har stoppet og gitt mangelapp til noen. det du må vite er at det er mange chrome felger,kjøper for eksempel en som er fra www.purewheels.no så har du 2års garanti på chrommen.. finnes altfor mange jalla felger som mister krommen etter bare 1sesong i sommeren. utenom det er det vanlige..du kan kjøre med spinnes til politiet sier noe,da er det bare å gå ut av bilen og skru dem av.. felgen er tuv godkjent! NB! ikke spinnere

lykke til..

mvh

Hav

Heisann! 8)

Takk for ordentlig svar! :)

Ser at purewheels selger Larzon Addiction felger!

Hvis det er 2 års garanti på de, tror jeg at jeg kanskje skal satse på et sett sånne med spinners.. :roll:

Her er et sett Larzon Addiction felger med spinners.. :)

11526867361jq2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 8)

Takk for ordentlig svar! :)

Ser at purewheels selger Larzon Addiction felger!

Hvis det er 2 års garanti på de, tror jeg at jeg kanskje skal satse på et sett sånne med spinners.. :roll:

Her er et sett Larzon Addiction felger med spinners.. :)

11526867361jq2.jpg

Hei

Jo,bare hyggelig. Sharif er leverandør av pure wheels felger,men du må desverre opp dit og bstille eventuelt se på felgene. Men en anbefalning, ikke kjøp adiction siden det var de som har vært på kampansje siden ifjor sommer 20"x8,5 med dekk for 15K. lur deg unna de.. så kan du skille deg litt ut med spinnerene ;)

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha GODE spinners må du nokk opp i mer pris en china hjula til sharif er jeg redd....

15000,- husker jeg så en gang for 4 stk 20" me spinners og dekk....da står kvaliteten der etter og...

Hei på deg

Vil gjerne si ifra at de felgene du snakker om er levert av purewheels og det har blant norges beste reklamasjons tilbud! 2år gir de garanti for felgene, man kan alltid finne bedre og dyrere felger.Men syns ikke at det noe nød for å se ned på leverandøren siden alle kjørte felgene på kampanje til 15K ;) No offence!

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...