krza Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Her er da min 1999 e46 320ci. Planen var å lage en prosjekttråd om bilen for ganske lenge siden, men siden allerede mye er gjort så får jeg vel bare slenge ut en haug med bilder nå isteden. (dårlig mobilbilde) Slik så bilen ut da jeg fikk den, her med 18" m3 replica felger, som forøvrig er solgt. Det som er blitt gjort siden da er: -Byttet interiør fra grå-svart stoff til sportsinteriør i svart helskinn -Montert xenon 4300k på langlys -Byttet alt av lyspærer, innvendig, kjørelys og tåkelys. -Fått solfilm på bak og sidevinduer -Bestilt og lakkert m-tech 2 pakke -Bestilt 19" (ikke kommet enda) Før interiør bytte: Etter: Siden jeg for ikke så lenge siden ble påkjørt, og fronten ble skadet noe, så har ikke m-tech 2 pakken blitt montert enda. De skulle montere denne på verkstedet, men ser ut til at tålmodigheten min ikke strekker til, og den blir nok montert snart. Men, jeg har montert m-tech sideskjørtene allerede, ettersom disse var såpass lett å bytte. Noen bilder av bilen med kollisjonsskade og vinterhjul: Som nevnt tidligere er gamle 18" m3 replica hjulene solgt, og står derfor uten sommerhjul nå mens jeg venter på 19". Derfor vinterhjulene På disse bildene er m-tech sideskjørt også montert.. Synes faktisk det var fint selv uten resten av m-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Nydelig bil kristian Gleder meg til å se den med 19" og m-tech pakken =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Litt kosebilder: Snøscootern: Til salgs: http://www.autodb.no/cgi-bin/scooter/de ... nr=1490247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Som dere kanskje ser har m-tech fronten fått seg lakkerte clubsport splitters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fin bil! Blir lekkert med M-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fin bil du har fått deg der ja Følger med.. Har du noe mere du skal gjøre med den eller? Hvor fikk du tar i nytt interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Hei Må si du er godt i gang.. overgangen fra stoffsetene til de skinn sportstolene var helt rå. Det ser nydelig ut.. Og ingenting kler en e46coupe bedre enn m-tech, og clubsport splitters er bare en pluss forsett god arbeid og legg flere bilder underveis.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Regner med at det må på med litt senk etter at felgene kommer. Den er allerede alt for høy framme, og med 19" kommer den nok til å se ut som den går på stylter. Men, skal vente til felgene kommer, så jeg ser hvor mye som må senkes. Ellers har jeg lyst på litt grovere eksos.. Men kan godt hende det blir bilbytte om ikke så lenge, så får se Interiøret kjøpte jeg fra Tarjei Christiansen fra SS Performance. Det er tatt fra en 323cia som visstnok ble bygd om til komplett CSL Fikk det for 12 000,-, noe jeg synes var en bra pris. Det var helt komplett og strøkent, så slo til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 HeiMå si du er godt i gang.. overgangen fra stoffsetene til de skinn sportstolene var helt rå. Det ser nydelig ut.. Og ingenting kler en e46coupe bedre enn m-tech, og clubsport splitters er bare en pluss forsett god arbeid og legg flere bilder underveis.. mvh Hav Bilen ble en helt annen verden med nytt interiør. Stoff er jo litt trasig så Skinn setene er helt ufattelig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 De siste dagene har det blitt gjort en hel del. Viktigst av alt er at m-pakken nå er ferdig montert. Har også brukt enooormt mange timer på rengjøring og polering, og bilen ser snart bra ut. Men det gjenstår enda endel understellsvask og finpussing i hjørner og kroker! NB NB! Angående skiltplaten i front så er denne kun midlertidig etter at den gamle ble ødelagt i kollisjonen! Bimmers.no plate vil bli bestilt fortløpende. Synes det er rimelig flaut med Tromsauto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Lekkert. Blir bra når den blir skadefri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ettersom jeg enda ikke har fått sommerhjul ( ), så er bilen nå parkert til disse kommer. Bruker derfor anledningen til å gi den en ordentlig shining. I dag lakkerte jeg bla. caliperne svarte og vasket skikkelig i hjulhusene! Kommer senere med bilder av caliperne, men kan trygt si det ble finere enn den skittne rustfargen de var før Stemningsbilde: BMW'en på bukk og min daily driver om dagen, Seat Ibiza 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Lekkert.Blir bra når den blir skadefri. Jepp gleder meg Men er fortvilende at jeg må vente 2-3 måneder på verksted tid. Spesielt når det er forsikrings sak og ikke min skyld Sett fra den positive siden får jeg nytt panser fritt for steinsprang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Ble lekkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå