johjoa Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Stor gladmelding: Etter en helt syk ventetid har jeg endelig fått mine nye felger! 19" Hartge classic replica. 8.5" fram og 9.5" bak. 235/35-19 fremme og 265/30-19 bak. Ble veldig fint og jeg er utrolig positivt overrasket, ettersom det ikke subber noe som helst. Derimot sporer det litt med kumho dekk, som jeg har hørt flere klage på :/ Mange bilder kommer i morgen Gladmelding nummer 2: Etter en enda sykere ventetid skal jeg endelig dra med bilen på verksted på mandag for å bytte panser som følge av forsikringssak. (Påkjørsel av kvinnfolk) Får håpe jobben tar kortere tid en ventetiden på 3 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Da venter jeg snart å se bilder! Blir lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Ble lagt Alloy Wheel Seal fra Autoglym på felgene før de ble montert. 265/30-19 Glad jeg lakkerte caliperne før jeg fikk disse felgen, ettersom caliperne her vises betraktelig bedre! Etter at jeg hadde kjørt med felgene noen timer ble de i tillegg behandlet med teflon! Bremsestøv og annet skit er nå bare å spyle vekk, og de er veldig blanke og fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Det ble vakkert! Skal også ha disse felgene. Kjøpt hos GS? Er fryktelig usikker på om jeg skal ha 18" eller 19". Har egentlig bestemt meg for å gå for 18". Vil beholde litt komfort og slippe å være engstelig for enhver kant og hull i veien. Men som sagt, fryktelig usikker...noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Dette må da kalles drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Det ble vakkert! Skal også ha disse felgene. Kjøpt hos GS? Er fryktelig usikker på om jeg skal ha 18" eller 19". Har egentlig bestemt meg for å gå for 18". Vil beholde litt komfort og slippe å være engstelig for enhver kant og hull i veien. Men som sagt, fryktelig usikker...noen innspill? Disse er kjøpt oss GS ja! Ble faktisk ganske overrasket over komforten til tross for 19", trodde det skulle være verre. Eneste problemet er at det sporer en god del, men jeg har hørt at løsningen på dette er å enten bytte til 255 bak eller bytte til et annet dekkmerke, istedenfor Kumho som følger med denne pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Veldig, veldig fin bil! M-tech er et must, å hartgefelgene kler bilen godt!! Hvor mange prosent toning har du forresten? Min skal bli noe i den stilen, om 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Dette må da kalles drømmebil Dette er definitivt en drømmebil for meg og Heldig som har den i en alder av 19 og er min første bil. Nå gjenstår det derimot bare å få byttet panser! Denne bilen har fått så utrolig mye kjærlighet og påkostning at jeg tror det blir svært vanskelig å selge, men drømmer sterkt om å bytte den til fordel for en E36 M3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Veldig, veldig fin bil! M-tech er et must, å hartgefelgene kler bilen godt!! Hvor mange prosent toning har du forresten?Min skal bli noe i den stilen, om 3 år Uten å si helt sikkert så tror jeg det er 25% på bakrute, 30% på de småe sidevinduene og 35% på de store sidevinduene.. Det varierer hvertfall med 5% lysere for hvert vindu fremover! Synes det er veldig fint og man ser ikke at det er forskjell på %. Er veldig jevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Disse er kjøpt oss GS ja! Ble faktisk ganske overrasket over komforten til tross for 19", trodde det skulle være verre. Eneste problemet er at det sporer en god del, men jeg har hørt at løsningen på dette er å enten bytte til 255 bak eller bytte til et annet dekkmerke, istedenfor Kumho som følger med denne pakken. Har du ikke ventet lenge på disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Disse er kjøpt oss GS ja! Ble faktisk ganske overrasket over komforten til tross for 19", trodde det skulle være verre. Eneste problemet er at det sporer en god del, men jeg har hørt at løsningen på dette er å enten bytte til 255 bak eller bytte til et annet dekkmerke, istedenfor Kumho som følger med denne pakken. Har du ikke ventet lenge på disse felgene? Jo, fikk de i går, og ble bestilt 18 april. Ble først fortalt at de ville komme rundt 1. mai. Leveringstid sto oppgitt som 30 dager. Tok nesten dobbel tid. Men det var ikke mye GS kunne gjøre, ettersom det var deres leverandør som var treg. Men nå når jeg ENDELIG har fått de er jeg veldig fornøyd. Alternativet (BBS CH) ville jeg nok vært like fornøyd med, men da også 10 000 kr fattigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Tar det alltid så lang tid når man bestiller felger fra GS? Skremmende, fordi jeg hadde tenkt å bestille felger derfra.....men 2 måneders ventetid er ikke akkurat fristende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Men nå når jeg ENDELIG har fått de er jeg veldig fornøyd. Alternativet (BBS CH) ville jeg nok vært like fornøyd med, men da også 10 000 kr fattigere hmm.... bbs ch og disse koster da det samme? spørs jo litt på gummien du setter på, men får hvertfall et sett bbs ch 8,5 235/35/19 til 17.500,- og det er vel ikke langt unna det du gav for disse? Uansett lekre felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Tar det alltid så lang tid når man bestiller felger fra GS?Skremmende, fordi jeg hadde tenkt å bestille felger derfra.....men 2 måneders ventetid er ikke akkurat fristende Neida, dersom de har det du skal ha på lager får du det iløpet av noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå